Qr code afschaffen

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Emama, 6 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emama

Emama Bekend lid

13 jun 2016
    792
    118
    43
    Hallo Dames,

Ik dacht deel het ook hier. Er is een petitie om de (in de hoop) qr code af te schaffen.
    Dus hoop dat vele hem ook willen ondertekenen!!

Groetjes

Chillin vindt dit leuk.
  2. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Wat is het alternatief? Alles dicht?

Zeebra, mvl, Anna009 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. Emama

Emama Bekend lid

13 jun 2016
    792
    118
    43

Heb dit hier neer gezet voor de dames die daar geïnteresseerd in zijn.

Iedereen denkt er anders over.

Ik persoonlijk heb alles dan liever dicht een poosje, want de ongevacineerde worden zo buiten gesloten. Terwijl de gevacineerde gewoon nog besmettelijk kunnen zijn. En lekker alles kunnen verspreiden met hun dan onterechte geldige code!!!

Celika, SMJD, Chillin en 8 anderen vinden dit leuk.
  4. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.136
    884
    113
    Vrouw
    Haha ja het is zo raar.. herstelbewijzen worden straks verlengd tot 1 jaar. Ik ben niet gevaccineerd en als ik over een half jaar corona heb kan ik alsnog overal naar binnen met m'n herstelbewijsje. Net zoals de gevaccineerde mensen die corona hebben. Absurd! Wat een onzin die QR code.

Waar staat die petitie?

Lintje, Kindje3, Finca en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Alles dicht, iedereen binnen, thuisonderwijs en 87% van de mensen die wel gevaccineerd zijn benadelen omdat 13 % zo lekker hard kan schreeuwen en overal tegenaan schoppen?

#sarcasmeuit

Zeebra, Brinta, Paris91 en 39 anderen vinden dit leuk.
  6. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.018
    5.227
    113
    Nou nee bedankt. Je kiest er zelf voor niet te vaccineren. En kiest vervolgens ook zelf om niet te willen testen. Keuzes hebben gevolgen. Zo'n petitie gaat rechtstreeks in de prullenbak. Daar doen ze echt niets mee in de praktijk.

Zeebra, suus1983, mvl en 20 anderen vinden dit leuk.
  7. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.136
    884
    113
    Vrouw
    Nee, dat is ook geen optie.. maar ik snap niet dat mensen het NUT van de QR code inzien? Het heeft allemaal alleen nut als iedereen zou testen en DAN een QR code krijgt. Dan kan echt niemand elkaar besmetten. Nu is het toch grote onzin. Jij bent gevaccineerd en hebt corona, ik ben getest en ben negatief.. we gaan allebei naar een kroeg. Jij besmet mij en nog vele andere mensen, vervolgens lopen we die kroeg weer uit met een X aantal besmettingen verder. Als we allemaal zouden testen, dan is een QR code van toegevoegde waarde. Niet wenselijk, maar wel van toegevoegde waarde.

dobbel, Celika, Gewooniemand en 10 anderen vinden dit leuk.
  8. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Ik persoonlijk heb liever alles open voor altijd, want de ongevaccineerde kunnen zich laten vaccineren (jaja, op de uitzonderingen na) en dan kan het virus langzaam uitdoven. Vaccins zijn geen 100%. En dan ben je idd nog 10% besmettelijk. 84% van de mensen in het ziekenhuis is ongevaccineerd, helaas. Al deze mensen zou ook een hoop ellende bespaard kunnen worden.

suus1983, mvl, Lisa280887 en 10 anderen vinden dit leuk.
  9. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Niet dat ik vind dat alles dicht moet, Maar het gaat niet om straffen of belonen. Ik vind niet dat je beloond moet worden als je gevaccineerd bent en ook niet dat je gestraft moet worden als je niet gevaccineerd bent. Feit blijft dat je gewoon corona kan hebben als je gevaccineerd bent (zoals wij hier thuis). Evenement? Iedereen testen voor toegang. Horeca? Anderhalve meter. Dat werkte prima.

Eppo82, Lintje, vrouwvan en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. Roosje35

Roosje35 Niet meer actief

Wil je de link dan ook hier plaatsen?

Emama vindt dit leuk.
  11. Emama

Emama Bekend lid

13 jun 2016
    792
    118
    43

Ik type op Google "afschaffen qr code petite" dan staat het gelijk boven aan.
    Weet niet of je hier zo'n link mag delen

12. Emama

Emama Bekend lid

13 jun 2016
    792
    118
    43

Weet niet of dat mag, maar ik type in op Google " afschaffen qr code petite"

13. Roosje35

Roosje35 Niet meer actief

volgens mij zijn er al meerdere keren links van allerlei petities gedeeld, op verschillende vlakken.

Huismuisie en Emama vinden dit leuk.
  14. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    Ik vind dat iedereen moet besluiten wat hij of zij het beste vind.
    Maat ik vind ook niet dat ik gestraft hoef te worden doordat een klein percentage niet gevaccineerd is. Als het alternatief voor Lockdown is dat er een QR code is dat vind ik dat prima.

Als je gevaccineerd bent wordt je minder ziek van Corona en kom je minder vaak in het ziekenhuis of op de IC.

Zeebra, Emama, Huismuisie en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.842
    4.103
    113
    En je verspreidt het ook nog minder als je besmettelijk bent;)
    Ben het eens met je.

Zeebra, Huismuisie, Athina en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    Inderdaad ook nog is minder besmettelijk.

17. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Kijk, en zo ontstaat die tweedeling in de maatschappij. Je wordt niet gestraft omdat een klein percentage niet vaccineert. Je wordt "gestraft" door het beleid dat de regering kiest te gebruiken en de personen die niet vaccineren als zondebok aan te wijzen.

dobbel, Mama8891, Belle22 en 26 anderen vinden dit leuk.
  18. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    Er wordt niemand als zondebok aangewezen door mij, ik kijk geen persconferentie meer dus geen idee hoe de regering het brengt.
    Je hebt toch de keuze om je te testen? Dus je bent niet beperkt in je doen of laten testen is ook nog is gratis.

In de landen om ons heen zijn zwaardere regels van kracht. In Oostenrijk werken ze al met 2g. Ik hoop dat het hier niet zover komt en dat een lockdown niet nodig is.

Zeebra, Emama, Huismuisie en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. tuc

tuc Niet meer actief

De regering gebruikt hen als zondebok, niet jij. Maar jij laat je erin meeslepen dat het door die 15% komt.

dobbel, Kindje3, Emama en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina