Maar jij kan die lijn toch trekken en uitleggen aan je kind dat je niet mee kan omdat je niet wilt testen en vaccineren en dat de mama van Pietje je kindje helpt?
Er zit gewoon niemand aan het geslachtsdeel van m’n kind…. Niet de buurman, geen ouders van school, gewoon niemand alleen wij
Nee. Ik veeg geen billen af van kinderen in de kleuterklas. Dat doen ze op school ook niet, moeten ze allemaal zelf kunnen. Ik wil prima andere kinderen helpen maar ik vind het ook niet nodig dat iemand die ik niet ken mijn zoon afdroog. Dat doet hij overigs zelf evenals aankleden. Hij is 5. Ook dat moeten ze gewoon op school doen.
Mijn zoon kan dat ook, alleen eerlijk gezegd hij is best lomp, dus afdrogen (half) daarna je kleren aantrekken terwijl je nog vochtig bent, dat word een ramp
Ja dat vind ik ook. Het zelf kunnen doen moet ook lukken toch? Super spannend voor die kindjes, maar het is niet anders?
Ik vind het een gekke opmerking hoor. Ik heb bij mijn beide kinderen de zwemles samen met de kinderen van een vriendin gedaan, zodat we om de week de beurt om te rijden hadden. Maar ik heb deze kinderen nooit hoeven helpen met afdrogen. Dat kunnen de meeste op die leeftijd (5-6jr) echt wel enigszins. En anders leren ze dat heel snel als ze het zelf moeten doen. Vanwaar gelijk die gedachte dat dat wellicht zou gebeuren? Dat je een kind van een ander meeneemt, betekent gelukkig in de meeste gevallen dat er niks gebeurd...
Nou indd. Echt respectloos vind ik dat en wat mij betreft een officiële waarschuwing waardig. Doe normaal. Beetje als een viswijf staan te blèren waar je kind bij is, goed voorbeeld zeg! Die mensen doen toch ook alleen maar hun werk. Ik snap haar frustratie, maar dan moet je of testen of je kind leren het zelf te doen ipv je af te reageren op de medewerker die ook maar de 10.000e maatregel volgt.
Mijn dochter kan zich prima zelf afdrogen Dus voor mij was dat een prima optie geweest, maar begrijp dat dat niet voor iedereen zo is.
Idd daar gaat het niet over, maar ik ben nog steeds van mening dat niemand aan het geslachtsdeel van m’n kinderen hoeft te zitten dat wil ik ‘graag’ zelf doen en superlief hoor als iemand anders dat wil doen, als het iemand is die ik heeeel goed ken, dan vind ik dat prima. niet iemand die ik ‘ken’ van school
Ja dat is dan jammer toch? Je had al 8 dagen kunnen oefenen. En anders is hij nog klam. Ook geen drama toch?
Nou dat. Ik had vorige werk dienst bij ons zwembad ( klein zwembad. Per keer mag er 1 ouder mee ) en ik moedig de kids aan om het zelf te doen, geef aan waar er nog druppels zijn of als ze hun onderbroek verkeerd om aan hebben. Maar aanraken hoef ik niet te doen.
ik ben met je eens dat het niet fijn is en niet een ideale situatie. Mijn dochter had dat ook niet gewild bij iemand die zij niet heel goed kent en in zelf had dat ook niet gewild. Maar te stellen dat Biny het opblaast dat kun je niet zeggen vind ik. Dat is haar gevoel daarbij en dat gevoel mag zij hebben! Dat jij en/of ik daar anders over denken of ons daar anders bij voelen maakt niet dat Biny haar gevoel daarin overdreven is. Het mag er gewoon zijn.
En het is ook geen ramp als hij klam is, Maar kleren aantrekken als je klam is, zoals je denk ik wel weet, best een ramp…. tel daar een ‘lomp’ kind bij op en dat is dus janken geblazen
Maar dan kan een andere ouder toch wel aanmoedigen en benoemen welke dingen er nog nat zijn. ondergoed kan hij wel aan als En als dan een andere ouder hem dan helpt/aanmoedigt om de rest aan te krijgen is dat wel oké toch?