Tuurlijk gebeurd er meestal niks, maar we leren ze dat, nu is er Corona en ‘moeten we’ ineens terug komen van die regels?
weet je, wat is een ramp? Wat is het ergste dat er daardoor kan gebeuren? Half nat in zijn kleding na het zwemmen? Daarna warme jas erover, muts, sjaal en snel naar huis en thuis nog een keer goed afdrogen en een lekker warm pyjamaatje aan. Voor zwemles zou ik dat wel over hebben gezien dat gewoon veiligheid is in een land als Nederland.
Toevallig komt dat omdat ik van de week zag dat je voor vervalsing van QR code een gevangenis straf kan krijgen van 4!!!! Jaar…. Een zedenlinquent krijgt een taakstraf…. schiet mij maar lek
Ja, heel vervelend. Maar het is niet anders toch? Gewoon heel goed en vaak oefenen. Het is echt heel stom dat het moet. Maar ja, het is nu niet anders. Ik hoop dat je iets kunt vinden wat bij jullie past en goed voelt.
Ik sta daar dus ook als een……. (Vul maar in) en neem hem ook snel mee…. Neemt niet weg dat ik het absoluut niet normaal vind
waarom gelijk zo neerbuigend en veroordelend over zo iemand praten. Misschien was die vrouw ontzettend gefrustreerd en kwam het er net daar op zwemles eruit. Dat is ook maar een mens kan gebeuren. Moet niet elke zwemles zo zijn maar iedereen verliest zijn kalmte wel eens hoor.
Misschien had ik wat duidelijker moeten zijn ik heb 1 vriendin bij zwemles, ken ik al 15 jaar, die vertrouw ik en kan best een oogje in het zeil houden… maar die zie ik alleen als ik haar toevallig tegenkom Ik vind het gewoon triest dat het allemaal zo moet gaan… en dit is voor het eerst, ik word er gewoon een beetje verdrietig van
Hier heeft het zwembad de regels weer veranderd. Zonder qr-code kom je het gebouw niet in. Mijn zoon (autisme en angstig) had al verklaard dat hij niet gaat zwemmen als ik er niet bij ben, dochter (ook ass) vindt het spannend. Maar met deze nieuwe verandering krijg ik mijn zoon dat gebouw niet in. Heb de therapeut gevraagd of hij ze bij de deur komt halen en naderhand afleveren, maar dan nog gaat het dramatisch worden. Ben echt wel even verdrietig nu
Nee hoor. Ik vind dat echt niet oké. Dan maar lekker neerbuigend. Het IS neerbuigend als je zo tegen iemand schreeuwt. Iedereen is gefrustreerd maar dat geeft je nog niet het recht je zo te uiten tegen iemand. Tegen iemand die het verdiend is het wat anders. Maar niet tegen een medewerker die ook maar haar werk doet. Slecht voorbeeld vind ik dat. Als je je gefrustreerd voelt loop je lekker naar buiten en schreeuw je daar maar een keertje, een ieder levert zijn of haar eigen gevecht in het leven. Geeft je 0 recht je zo te gedragen.
dat ben ik volkomen met je eens. Dat hele qr gebeuren voor zwemles is gewoon ronduit kut. Jij hebt er Totaal geen boodschap aan maar als ik dit allemaal lees ben in zo blij dat dochter haar a,b en C heeft en ik niet meer dat zwembad in hoef waar ik andere gefrustreerde mensen tegen kom. Ik heb een qr code maar snap de frustratie van de mensen die hem niet hebben en waar de kinderen op worden afgerekend.
Ja zoontje heeft nog een laaaaaange weg te gaan… Ik hoef daar niet binnen te zitten oid… ik ga lekker boodschapjes doen, nog ff in de auto zitten… maar laat me gewoon even helpen met afdrogen…. Het liefst ook uitkleden maar goed dat neem ik dan maar voor lief…. als ik hem afdroog dan ben ik binnen 3 minuten weg en dan neem ik zelfs het mondkapje voor lief( waar ik een vrijstelling voor heb)
wauw wat een inlevingsvermogen heb je zeg, dan ben ik toch liever het voorbeeld voor mijn kind die af en toe haar kalmte verliest maar wel inlevingsvermogen heeft in een ander dan degene die zich keurig naar wens van een ander gedraagt en mensen die daarvan afwijken veroordeeld.
Er werd mij zelfs gevraagd, ondanks die vrijstelling, of ik apart in een hokje wou gaan zitten omdat andere ouders een probleem maken van het mondkapje omdat ik die niet op heb…. (Omdat hun ook geen mondkapje willen) Sorry…. De kinderen kletsen na zwemles allemaal met elkaar… dus heb geweigerd Edit: dit is 3 kwart jaar geleden ongeveer
Het had gewoon prima gekund zoals ik het begin. Kind mee naar binnen, omkleden, parkeren en weer gaan en bij ophalen net zo. Prima hoor! Ik heb volgens mij iets meer inlevingsvermogen als jij denk ik dan want ik leef me tenminste in in de mensen die daar ook maar hun werk staan te doen en reageer me niet af op de verkeerde. Over inlevingsvermogen gesproken. Niets geef je het recht een ander zo te behandelen. Maar goed. Dat is tegenwoordig hoe iedereen denkt. Ik, ik, ik. Ik heb het moeilijk en mag dat af reageren. Ipv. Wij doen dit samen en niemand vind dit fijn en leuk. Maar hé. Gelukkig kun je op basis van deze ene post beoordelen dat ik geen inlevingsvermogen heb, in mijn omgeving zeggen ze gelukkig anders. En ja.. ook ik ben we eens gefrustreerd. En sta dan regelmatig een potje te vloeken en te schelden. Tegen de muur. Of mijn vriend ( dat dan weer we, zo eerlijk ben ik ) maar niet tegen een medewerker die waarschijnlijk met lood in haar schoenen naar haar werk gaat omdat ze al de 10e gefrustreerde moeder waarvoor het net even teveel werd op haar bordje krijgt. Maar ik ga hier verder niet over in discussie. Wij denken hier totaal anders over en dat vind ik bloedirritant ( ik ga er niet om liegen ) maar hé, we doen er niets aan dus hoeven er ook niet gefrustreerd om te raken
Wij gaan echt super goed man met quoten Hopelijk gaat het nog aangepast worden! Maar ik heb er een hard hoofd in eerlijk gezegd. Ik vind het zo typisch dat er zoveel verschillende regels zijn in de zwembaden.