Pfieuw, het afzwemmen voor C aankomende maandag is verplaatst van 5 uur naar 4 uur. Anders mochten ze het maar op de post doen hoor. Proefzwemmen is geweest.
Nou om 17.15 wil ik graag tempo erin, normaal ga ik dan aan tafel met ze dus we eten al laat voor ons doen. Dus ja ik help ze wel zodat we zo snel mogelijk weg zijn daar. Thuis doen ze het wel zelf. Een tempo/tijd ding dus ipv zelfredzaam
Nou ik zit in de kleedkamer te wachten op mn dochter. Komt een kindje binnen van 10-11, nog voor A zwemles en geen ouder hier. Kind 3 keer heen en weer gelopen en zit uiteindelijk 15min op het bankje te wachten tot vader verschijnt. Nee ze wil niet dat hij kijkt bij t omkleden dus hij weer naar buiten en zij gaat zelf wel aankleden. Dat is nu 12 min geleden en ze is nog niet klaar. Tot zover de zelfredzaamheid Mijn dochter zwemt voor C. Gewoon zelf de natte zooi uit en in een tas. Kijken was hier altijd maar 3 of 4x per jaar dus daar mis ik weinig aan. Ik hoop heel erg dat ze nog voor de kerst kan afzwemmen En vandaag is voor de eerste keer mn qr code gecheckt bij het zwembad.
Van de week stond hier een beveiliger bij de deur, daar word direct je qrcode gescant en als je goed gekeurd ben krijg je een stempel. Ik mocht wel 'vrij' rondlopen in het gebouw, liefst niet teveel. Kreeg wel een stapgevoel met die stempel op mijn hand Met de nieuwe maatregel veranderd er voor ons niks met zwemles, E zwemt van 16.00 tot 16.45uur. Tot nu toe kan dat zo door gaan.