QR code nodig voor zwemles?

Discussion in 'Gezondheid algemeen' started by Magnolia29, Nov 2, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

Dec 13, 2019
    13,009
    14,673
    113
    Female
    En ik heb weer een mailtje gekregen van het zwembad....
    Dus toch een QR code als ouders bij zwemles:cry:

2. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

Nov 6, 2015
    1,675
    807
    113
    Nou precies. Mijn man is wel gevaccineerd dus die gaat meestal mee. Maar ben blij dat ik ook gewoon mee kan

3. nelta

nelta VIP lid

Apr 28, 2009
    18,625
    9,137
    113
    Female
    Rotterdam
    Het is wel duidelijk bij jullie zeg :|.
    Hier net een mail dat het waarschijnlijk niet nodig is (klein zwembad in Bdrecht)

4. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

Dec 13, 2019
    13,009
    14,673
    113
    Female
    Ik hoop voor jullie dat dat zo blijft.

Wij kunnen gewoon naar zwemles, want we hebben een QR code. Maar dat op deze manier een deel van de kinderen dus niet op zwemles kan blijven vind ik echt absurd..

nelta likes this.
  5. nelta

nelta VIP lid

Apr 28, 2009
    18,625
    9,137
    113
    Female
    Rotterdam
    Ja bizar he. Hier ook beiden gevaccineerd, maar dat het sommige ouders heel lastig wordt gemaakt, blijft triest.

Zxcvb likes this.
  6. Malbec

Malbec VIP lid

Apr 5, 2020
    5,755
    7,854
    113
    Female
    Dit is volgens mij zo duidelijk als wat.

Kinderen onder de 18 geen qr code. Hun begeleiders wel.

Ben zo blij dat ik me hier niet druk om hoef te maken maar wat een gedoe zo zeg! Ook sneu voor de kids, mogen net ouders er weer bij, komt dit weer. De horeca ect kan ik allemaal inkomen, recreatief zwemmen ook, maar dit vind ik wel heel ver gaan

Roosje35 and Zxcvb like this.
  7. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,678
    113
    Hier wordt iedereen (18+) bij de ingang gecheckt, dus ook ouders/begeleiders van kinderen die zwemles hebben.

8. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

May 12, 2015
    1,811
    1,004
    113
    Ik vind het nu ook even erg jammer dat mijn dochter niet meer in hetzelfde badje zit als een vriendinnetje, hadden ze namelijk mooi samen naar binnen kunnen gaan. Die moeder heeft namelijk wel een code, en ik weet zeker dat ze bereid is te helpen.

Hier nog geen bericht. Ik ga duimen.

Zxcvb likes this.
  9. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Maar met elkaar moeten we die ouders en kinderen toch kunnen ondersteunen? Zeker als ze bij de deur een probleem hebben. Vang hun kinderen mee op. Coach hun kinderen met aankleden naderhand zonder dat je in de letterlijke zin hoeft mee te helpen.

powerflower and littlemunchkin like this.
  10. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

Sep 4, 2016
    7,734
    3,516
    113
    Ik heb mail gekregen dat het bij brengen en ophalen van kinderen niet nodig is.
    Alleen als je wilt kijken bij zwemles via de schermen in het restaurant. Maar dat was al een tijd zo.
    Dus eigenlijk veranderd er niks.

11. maliro

maliro Niet meer actief

Ik heb nog geen bericht. Mijn kinderen zwemmen via de fysio, bad wordt gehuurd van het zwembad hier. Maar met name mijn zoon kan niet zonder mijn begeleiding. Ik kan en wil niet wekelijks testen, en ik kan niet iemand vinden die wekelijks met de kids mee gaat

12. powerflower

Mar 8, 2021
    35
    16
    8
    Female
    Knzb heeft net bekend gemaakt dat qr nodig is ook bij zwemles.

Mijn kinderen zitten op wedstrijd zwemmen en hun trainer is niet gevaccineerd. En waarschijnlijk voorlopig geen trainingen meer.
    Hij is geen vaste medewerker van zwembad, en niet voor uurtje in de week maar elke da, bij verschillende zwembaden. . Kan niet echt iets vinden daar over.

Weer afwachten.

Ik wachten op bericht van knzb nu sportclub afwachten. Screenshot_20211104-150240_Chrome.jpg

13. powerflower

Mar 8, 2021
    35
    16
    8
    Female
    Zou het zo doen. Ben dan wel gevaccineerd. Helaas geen zwemles kinderen meer maar Zou zo helpen.
    We krijgen zo slechte zwemmers. En vind dit gewoon te ver gaan. Kan het allemaal niet meer volgen hoor. Ben er klaar mee.

littlemunchkin likes this.
  14. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,861
    5,122
    113
    Home
    Ik heb nog niks gehoord van het zwembad maar het is een groot zwembad en altijd erg druk dus verwacht binnenkort een nieuwsbrief via de mail dat het wel moet

15. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

Dec 27, 2011
    9,173
    10,702
    113
    Hier ook wisselende berichten, laatste bericht is wel QR voor ouders bij de ingang. Voor mij niet zo'n punt, heb mn code, en zoon kon het in de vorige periodes met beperkingen ook zelf. Alleen even controleren of hij alles weer meegenomen heeft.

16. maliro

maliro Niet meer actief

Net mail gehad. Einde zwemles

Mijn kinderen zitten in een speciaal groepje. We zitten met 2 mensen aan de kant, we kunnen 10 meter afstand houden als het nodig is. Ik moet dit verwerken.

17. Roosje35

Roosje35 Niet meer actief

Dikke knuffel! Ik vind het zo erg voor je… over de rug van de (veiligheid van de) kinderen.

littlemunchkin, SAARC and maliro like this.
  18. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

Dec 13, 2019
    13,009
    14,673
    113
    Female
    :(:cry:

maliro likes this.
  19. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

Mar 28, 2020
    9,462
    8,611
    113
    Female
    Neejoh, meen je?!! Wow, heel bizar!

20. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

Mar 28, 2020
    9,462
    8,611
    113
    Female
    Dit zegt het zwembad hier in de buurt, ook sportfondsen;
    Zwemles:
    Een coronatoegangsbewijs (negatieve testuitslag, vaccinatiebewijs of herstelbewijs) én een geldig ID-bewijs zijn verplicht bij binnenkomst van een zwembad voor iedereen van 18 jaar en ouder. In tegenstelling tot eerdere berichtgeving*, geldt dit ook voor ouders van kinderen die naar zwemles gaan.

Op sommige pagina’s van de Rijksoverheid staat hierover nog foutieve informatie, namelijk dat zij uitgezonderd zijn. Dit is niethet geval. De Rijksoverheid moet deze pagina’s nog aanpassen.*

Publiek is toegestaan, ook bij wedstrijden, leszwemmen en diplomazwemmen. Hierbij geldt wel een coronatoegangsbewijs voor iedereen vanaf 18 jaar. Bij topsportcompetities is een coronatoegangsbewijs verplicht vanaf 13.

Deze gaan in op zaterdag 6 november 2021. De belangrijkste maatregel is het coronatoegangsbewijs dat nodig is voor een bezoek aan de accommodatie.

Share This Page