QR code nodig voor zwemles?

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Magnolia29, 2 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.010
    14.675
    113
    Vrouw
    Vind dit zo extreem en hard.
    Ga dan weer terug naar de manier zoals in het voorjaar: via de ene ingang naar binnen, kind uitkleden bij het zwembad, afgeven bij de badjuf/meester en weer naar buiten.
    Na de zwemles weer naar binnen, kind meenemen naar hokje, aankleden en weer naar buiten.

Zou er wel van balen hoor, als ik niet meer mag kijken, zoon vind het namelijk superleuk dat we mogen kijken. Toen hij in het voorjaar startte mocht het niet, vond hij normaal, want hij wist niet beter. Maar nu hij weet dat we blijven zitten vind hij het wel heel leuk.
    Maar op die manier sluit je tenminste geen kinderen uit.

Dress, SAARC, Ayla7000 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.279
    17.158
    113
    Hier bericht dat ze het maandag opnieuw bekijken omdat het nog onduidelijk is

Magnolia29 vindt dit leuk.
  3. maliro

maliro Niet meer actief

Ik heb net een mailtje dat we toch mee mogen de kleedkamers in. Ik ben enorm opgelucht!

Dress, Anouk2005, Lafayette en 7 anderen vinden dit leuk.
  4. Ayla7000

Ayla7000 Bekend lid

24 jun 2021
    556
    247
    43
    Me dochter is vorige week voor de 1e x wezen zwemmen ze vond het super leuk!!!
    Maar ws kan ik welke gaan testen zodat mijn dochter kan zwemmen!!!
    En de gevaccineerde mag alles (en niet wetende dat ze Corona hebben) maar de ongevaccineerde mag niks meer en zijn juist superrrr voorzichtig.
    Nou dit is geen vrij land meer. Maar wordt aardig een dictatuur. Nu snap ik die wappies.
    En Oja ik werk in een verpleeg tehuis!
    En heel de afdeling (op 6 mensen na) hebben weer Corona! En zijn volledig gevaccineerd.

emmen88, Typicalme, Edr89 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Hier inderdaad hetzelfde bericht omdat er nog zoveel onduidelijk is.

Roosje35 vindt dit leuk.
  6. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Maar er is toch nooit gezegd dat je geen Corona kan krijgen als je gevaccineerd bent.

Peppabig, Novi, powerflower en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.914
    1.505
    113
    Vrouw
    Vandaag een mail gekregen dat QR code gecontroleerd wordt bij binnenkomst.
    Wel onduidelijk allemaal. Ik zie zover wisselende berichten. Afwachten maar.

8. Ayla7000

Ayla7000 Bekend lid

24 jun 2021
    556
    247
    43
    Waarom hoeven hun dan niet te testen???? Dan hebben we toch gelijke kansen?

Biny en SAARC vinden dit leuk.
  9. Merlino

Merlino Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.285
    3.965
    113
    Vrouw
    Hier net zo. Uitstekend excuus om een lekkere warme onesie te scoren ;). Mogen wel gaan oefenen met afdrogen. Dochter heeft heel lang haar en dat gaat nog niet altijd goed.

10. SAARC

SAARC Fanatiek lid

16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Hier hebben ze net gemaild hoe ze het aanpakken. We mogen allemaal naar binnen met een mondkapje. Iedereen mag hun kind helpen met omkleden, diegene met code mogen mee het zwembad in diegene zonder mogen in 1 hoek in de wachtruimte kijken achter een raam. De rest zit tijdens de les in die zelfde wachtruimte maar in een andere hoek ( waar je een stuk minder overzicht hebt op het zwembad) diegene met code mag de laatste 10 minuten in het zwembad weer meekijken en diegen zonder kan na de les helpen met douchen en omkleden. Zo houden ze zich volgens hun aan de regels zonder kinderen te duperen.
    Ik vind het jamer dat ik niet langs de kant kan komen kijken maar kan mij hier prima in vinden als tussenoplossing.

Spectre vindt dit leuk.
  11. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Hier enkel qr code

kijken is altijd al achter raam geweest

je moet zelf 1,5m in acht houden

12. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Wij mogen niet meer naar binnen, alleen de eerste zwemles of diploma zwemmen mogen met de QR code naar binnen, de rest weer bij de deur afgeven zoals eerder. Zo jammer, net weer een paar lessen mogen kijken na ruim een jaar niet en nu weer in de auto zitten :rolleyes:

13. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.052
    2.553
    113
    Limburg
    Vandaag contact gehad met iemand van zwemles en helaas moet er bij de deur al een qr code gezien worden. Gelukkig heeft mijn zoon een aantal weken geleden nog zijn a-diploma gehaald, maar voor b moeten we dan maar wachten tot we weer naar binnen mogen zonder qr :rolleyes:

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hier ook mail. Teveel onduidelijk dus zonder qr kinderen brengen.

15. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Hier bericht dat de qr code bij binnenkomst wordt gecontroleerd bij iedereen boven de 18 jaar.
    Maar onderaan staat een kanttekening dat het niet geldt voor begeleiders..

16. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Hier zijn ze er op terug gekomen. De kleedkamers zijn toegankelijk zonder QR, de rest van het gebouw niet. Prima, mocht toch al niet kijken of de horeca in. Ik neem m'n hardloop schoenen mee, compenseert gelijk m'n geweigerde bezoek aan de sportschool.

Spectre, SAARC, Loufoque en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. tuc

tuc Niet meer actief

je bent een multitasker;)

18. Typicalme

Typicalme Fanatiek lid

11 dec 2014
    1.158
    442
    83
    Vrouw
    Hier helaas een mail gehad dat je er zonder qr code niet meer in komt, ze horen het graag als je kind om die reden niet meer kan komen..

Maar gelukkig kan in Noord Brabant wel gewoon de 11e van de 11e gevierd worden... Lekker carnavallen met z'n allen!
    Schiet mij maar lek....
    Ik vind het om te janken...

Dress, maliro, SAARC en 8 anderen vinden dit leuk.
  19. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Hier een mail gehad dat we nog mogen helpen met omkleden, maar dat broertjes en zusjes niet mee mogen en maar 1 ouder... Qr code is alleen als je binnen wil blijven in de horeca, anders moet je naar buiten en daar wachten...

Op zich prima allemaal, maar dat hele broertjes en zusjes mogen niet mee gedoe snap ik echt niet zo goed.... Moet je ze dan thuis laten?? :roflmao: hier gaat dochter dus gewoon mee woensdag :thumup:

20. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    Hier idd ook een mail gehad dat er 1 begeleider mee mag naar binnen, over broertjes/zusjes is niets gezegd. Maar ik heb ook gewoon mijn zoontje van 3 mee, kan hem idd moeilijk in zijn eentje buiten laten staan :rolleyes:

Maar hier ook zonder QR code, ouders worden gezien als actieve begeleiders. Wel wordt een mondkapje geadviseerd. De eerstvolgende zwemles is toevallig op een nieuwe locatie i.v.m. laatste fase voor haar A diploma, dus ik weet verder niet of je uberhaupt kan blijven kijken vanuit bv de kantine. Maar daar zal dan ongetwijfeld wel de QR code getoond moeten worden.

Ondanks dat ik zelf 'gewoon' de QR code heb, ben ik wel blij te vernemen dat alle ouders hier gewoon hun kinderen om kunnen kleden bij zwemles. Vind het echt bizar te lezen hoe verschillend de maatregelen weer worden geinterpreteerd en dat het per zwembad verschilt of je wel of niet je QR code moet laten zien.

Mapje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina