Vind dit zo extreem en hard. Ga dan weer terug naar de manier zoals in het voorjaar: via de ene ingang naar binnen, kind uitkleden bij het zwembad, afgeven bij de badjuf/meester en weer naar buiten. Na de zwemles weer naar binnen, kind meenemen naar hokje, aankleden en weer naar buiten. Zou er wel van balen hoor, als ik niet meer mag kijken, zoon vind het namelijk superleuk dat we mogen kijken. Toen hij in het voorjaar startte mocht het niet, vond hij normaal, want hij wist niet beter. Maar nu hij weet dat we blijven zitten vind hij het wel heel leuk. Maar op die manier sluit je tenminste geen kinderen uit.
Me dochter is vorige week voor de 1e x wezen zwemmen ze vond het super leuk!!! Maar ws kan ik welke gaan testen zodat mijn dochter kan zwemmen!!! En de gevaccineerde mag alles (en niet wetende dat ze Corona hebben) maar de ongevaccineerde mag niks meer en zijn juist superrrr voorzichtig. Nou dit is geen vrij land meer. Maar wordt aardig een dictatuur. Nu snap ik die wappies. En Oja ik werk in een verpleeg tehuis! En heel de afdeling (op 6 mensen na) hebben weer Corona! En zijn volledig gevaccineerd.
Vandaag een mail gekregen dat QR code gecontroleerd wordt bij binnenkomst. Wel onduidelijk allemaal. Ik zie zover wisselende berichten. Afwachten maar.
Hier net zo. Uitstekend excuus om een lekkere warme onesie te scoren . Mogen wel gaan oefenen met afdrogen. Dochter heeft heel lang haar en dat gaat nog niet altijd goed.
Hier hebben ze net gemaild hoe ze het aanpakken. We mogen allemaal naar binnen met een mondkapje. Iedereen mag hun kind helpen met omkleden, diegene met code mogen mee het zwembad in diegene zonder mogen in 1 hoek in de wachtruimte kijken achter een raam. De rest zit tijdens de les in die zelfde wachtruimte maar in een andere hoek ( waar je een stuk minder overzicht hebt op het zwembad) diegene met code mag de laatste 10 minuten in het zwembad weer meekijken en diegen zonder kan na de les helpen met douchen en omkleden. Zo houden ze zich volgens hun aan de regels zonder kinderen te duperen. Ik vind het jamer dat ik niet langs de kant kan komen kijken maar kan mij hier prima in vinden als tussenoplossing.
Wij mogen niet meer naar binnen, alleen de eerste zwemles of diploma zwemmen mogen met de QR code naar binnen, de rest weer bij de deur afgeven zoals eerder. Zo jammer, net weer een paar lessen mogen kijken na ruim een jaar niet en nu weer in de auto zitten
Vandaag contact gehad met iemand van zwemles en helaas moet er bij de deur al een qr code gezien worden. Gelukkig heeft mijn zoon een aantal weken geleden nog zijn a-diploma gehaald, maar voor b moeten we dan maar wachten tot we weer naar binnen mogen zonder qr
Hier bericht dat de qr code bij binnenkomst wordt gecontroleerd bij iedereen boven de 18 jaar. Maar onderaan staat een kanttekening dat het niet geldt voor begeleiders..
Hier zijn ze er op terug gekomen. De kleedkamers zijn toegankelijk zonder QR, de rest van het gebouw niet. Prima, mocht toch al niet kijken of de horeca in. Ik neem m'n hardloop schoenen mee, compenseert gelijk m'n geweigerde bezoek aan de sportschool.
Hier helaas een mail gehad dat je er zonder qr code niet meer in komt, ze horen het graag als je kind om die reden niet meer kan komen.. Maar gelukkig kan in Noord Brabant wel gewoon de 11e van de 11e gevierd worden... Lekker carnavallen met z'n allen! Schiet mij maar lek.... Ik vind het om te janken...
Hier een mail gehad dat we nog mogen helpen met omkleden, maar dat broertjes en zusjes niet mee mogen en maar 1 ouder... Qr code is alleen als je binnen wil blijven in de horeca, anders moet je naar buiten en daar wachten... Op zich prima allemaal, maar dat hele broertjes en zusjes mogen niet mee gedoe snap ik echt niet zo goed.... Moet je ze dan thuis laten?? hier gaat dochter dus gewoon mee woensdag
Hier idd ook een mail gehad dat er 1 begeleider mee mag naar binnen, over broertjes/zusjes is niets gezegd. Maar ik heb ook gewoon mijn zoontje van 3 mee, kan hem idd moeilijk in zijn eentje buiten laten staan Maar hier ook zonder QR code, ouders worden gezien als actieve begeleiders. Wel wordt een mondkapje geadviseerd. De eerstvolgende zwemles is toevallig op een nieuwe locatie i.v.m. laatste fase voor haar A diploma, dus ik weet verder niet of je uberhaupt kan blijven kijken vanuit bv de kantine. Maar daar zal dan ongetwijfeld wel de QR code getoond moeten worden. Ondanks dat ik zelf 'gewoon' de QR code heb, ben ik wel blij te vernemen dat alle ouders hier gewoon hun kinderen om kunnen kleden bij zwemles. Vind het echt bizar te lezen hoe verschillend de maatregelen weer worden geinterpreteerd en dat het per zwembad verschilt of je wel of niet je QR code moet laten zien.