Qr code voor hoe lang?

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Snoopy1983, 2 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merlino

Merlino Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.286
    3.965
    113
    Vrouw
    Dat gaat niet zomaar, alles dicht. Dat is enorm schadelijk voor de economie.

Zolang de zorg niet zelf in staat is om te zorgen dat het geld naar de juiste plek gaat, kunnen we er dus nog wel miljarden bijstoppen maar gaan we geen stap vooruit.

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Heb je enig idee hoe het werkt nu in de ziekenhuizen en waarom het zo werkt? Over zijn meerdere managers voor. De administratieve handelingen van verpleging zijn groter dan dat ze aan het bed. In tijden van crisis zijn andere dingen veel belangrijker. Je kunt moeilijk de zorg hier de schuld van geven. De regering heeft van zorginstellingen bedrijven gemaakt en die zijn genoodzaakt hier aan mee te werken..
    En enorm schadelijk voor de economie.. ja dat klopt maar wat dan? Wat kost de qr code? De vaccins die maar een twijfelachtige werking hebben? De boa’s op die opgeleid zijn/worden om qr codes te handhaven?
    Als ze een gedeelte van dat geld nu een anders zouden gebruiken of hadden gebruikt had het zorgpersoneel niet massaal de benen genomen. Maar zelfs nu snappen ze daar niks van. Opschalen ipv inkrimpen.
    Ik hoop bijna dat we vrijdag te horen krijgen dat we weergedeeltelijk in lockdown gaan want op deze manier wordt het een hele lange donkere winter.

3. Merlino

Merlino Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.286
    3.965
    113
    Vrouw
    De kosten van de QR code en boa’s wegen echt niet op tegen de schade van de horeca. Per bedrijf kost het 10.000den euro’s per dag dicht.

ik weet heel goed hoe het in de zorg werkt. Ik weet ook dat er heel veel managers zitten die echt niet allemaal nodig zijn en een gigantisch jaarsalaris verdienen ook nog.

Deel Deze Pagina