Inderdaad alle obese mensen een verbod, alle rokers, alle diabeten, kortom iedereen die een belaste gezondheid heeft blijft lekker thuis want ook die liggen nu gevaccineerd en al op de IC
Precies, ik denk dat het eerder risico verlagend werkt om mijn obese buurman te weren dan mij, maar dat is sociaal niet acceptabel.
Ik vraag me wel af hoe ze dit gaan doen. Nu duurt het al bijna 24 uur voor je je uitslagen krijgt. Dus dat wordt wel vervelend lijkt me.
Klopt idd. Ik ben echt tegen die hele testmaatschappij, maar die 2 keer dat ik het gedaan heb was het wel fijn om super snel een afspraak te kunnen maken (15 min van tevoren) en super snel de uitslag te hebben (de eerste keer was ik nog niet eens thuis)
Hier gister ook binnen 30 min tvt uitslag zodat ik vandaag naar zwemles van mijn zoon kan… ik vrees alleen dat het binnenkort niet meer gratis is.. In Italië betalen ze er ook al €80 voor geloof ik ..
Ik vrees nog erger... gewoon naar het 2g systeem. Dan kan je alleen nog binnen met herstelbewijs of vaccinatie. Maar nog steeds geen dwang hoor mensen....
Bij TVT heb je het binnen twee uur (soms zelfs binnen een kwartier)? spuit11 zie ik. Maar daar is het er dus echt snel, kan ook niet anders als je test max. 24 uur oid mag zijn.