Uitjes in coronatijd

Discussion in 'Gezondheid algemeen' started by Dubbelgeluk, Oct 4, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

May 18, 2013
    13,077
    12,030
    113
    Nu de herfst zijn intrede heeft gedaan, is het buitenspelen ook minder aantrekkelijk. Ik merk dat ik het lastig vind om te bepalen waar je goed aan doet.

monkeytown vind ik voor de kinderen geen probleem, maar voor mij om daar als volwassenen te zitten vind ik geen fijn idee. Overdreven of niet?

Maandag 26 oktober hebben we studiedag. Een perfecte dag voor de Efteling. Maar ze willen minimale reisbewegingen, doen we daar goed aan?

ik verwacht dat het heel persoonlijk is, maar toch benieuwd: wat doen jullie wel en wat niet in deze tijden... ik wil de oudste zo graag iets leuks in het vooruitzicht geven...

2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,637
    5,664
    113
    Ik denk dat je monkeytown prima kan doen, je mag als ouder toch niet mee spelen dus je zit aan je tafeltje.

Dubbelgeluk likes this.
  3. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

Jan 11, 2019
    12,253
    12,629
    113
    Female
    Een leuk boek mee of tablet of breien haken ect

Dubbelgeluk likes this.
  4. Wellesnietes

Wellesnietes Niet meer actief

Indoorspeelparadijs is juist top nu! Lekker weinig mensen binnen en je mag alleen maar aan je tafeltje zitten. Oordopjes en Netflix mee of boek en tijdschrift, dikke prima!

zwemmen was hier ook chill. Ook bijna niemand door reserveren. Denk dus dat wij deze twee dingen gaan doen.

Dubbelgeluk likes this.
  5. Venelientje

Venelientje Niet meer actief

Monkeytown kan best ja. Of een dierentuin of museum waar het goed door loopt en niet te ver van huis.

Hier is puber boos: ze had zonder overleg bedacht dat er 2 vrienden mochten komen logeren: 1 uit Zeeland en 1 uit Noord-Holland (wij wonen in het midden van het land).
    Ehm, nee was mijn antwoord dus: ten eerste kom je die vrijdag terug van een retraite met school, wordt je terminaal zieke opa die zaterdag 92, ben ik momenteel te gammel fysiek en mentaal om in 2 weken ons huis aan kant te krijgen (het is echt een enorme bende over 4 verdiepingen) en er bestaat ook nog zoiets als corona....:rolleyes: Nu is ze boos :roflmao:

Dubbelgeluk likes this.
  6. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

Aug 4, 2013
    3,155
    2,542
    113
    Wij zijn vandaag in Museon geweest... Ideaal joh.. Geen drukte in tegenstelling tot geen corona maatregelen en je kont niet kunnen keren etc ;p

Maar goed dat is voor ons half uurtje rijden, dus goed te doen. We hadden wel ons mondkapje op... In dat opzicht vind ik wel dat je best nog dingen moet kunnen doen zolang je je aan de basis regels houdt!

Dubbelgeluk likes this.
  7. mamameer

mamameer VIP lid

Jan 21, 2014
    8,175
    4,487
    113
    Veel uitjes gaan best goed omdat je moet reserveren.

indoorspeeltuin zou ik alleen doen als je niet zelf meer mee hoeft in al die speeltoestellen.

Op een maandag naar de efteling zou ik ook wel aandurven.

veel musea zijn ook prima ingericht op de huidige tijd.

bioscopen kunnen ook heel goed.

sommige zwembaden vinden wij wat druk. Maar dat is misschien afhankelijk van je regio en de dag dat je gaat.

8. olleke

olleke Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    4,845
    4,103
    113
    Ik was van de week in toverland op een studiedag en dat was prima te doen. Nauwelijks wachttijden overal en bij elke attractie desinfectans. Ik denk dat de Efteling ook prima zal gaan. Daar is sowieso het meeste buiten en druk zal het niet zijn in deze periode.
    Maar uiteraard moet je zelf ook gewoon opletten en afstand houden.

9. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

Oct 22, 2018
    4,210
    1,753
    113
    Female
    Maandag 26 okt is denk ik rustige dag voor efteling? Weet niet hoe belgische vakanties vallen

monkey town is hier 30 mensen incl kids dus er zullen weinig ouders zijn en vaak grote ruimte dus je moet veel raars doen wil je elkaar tegen komen

10. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    4,279
    1,418
    113
    Female
    consulent Wonen
    Hengelo
    Wij zouden op vakantie gaan naar België. Dat gaat niet door en we hebben een voucher gekregen.

We gaan nu een keer zwemmen, een nachtje logeren in een Van der Valk hotel in de buurt en daar eten en ontbijten.

Waarschijnlijk ook nog naar het bos en misschien nog Wildlands en Avonturenpark Hellendoorn, is allemaal buiten en in de binnendingen zetten wij een mondkapje op. Ligt ook aan het weer en hoe Corona zich ontwikkeld.

11. olleke

olleke Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    4,845
    4,103
    113
    Volgens mij is er in Nl geen herfstvakantie meer dan en hebben ze het in België net een week later. Maar dat is wel na te kijken.
    Volgens mij zijn veel speeltuinen etc dicht op maandag.
    Dierentuinen en attractieparken zijn meestal wel open.

12. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

Aug 17, 2012
    790
    116
    43
    26 oktober is denk een landelijke studiedag, hoor het van zoveel kanten... dus als iedereen denkt dan eens rustig naar de Efteling te gaan..

13. olleke

olleke Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    4,845
    4,103
    113
    Bij ons niet hoor

14. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

May 18, 2013
    13,077
    12,030