3 weken geleden corona gehad en nu..

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Mammavantwee, 21 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

3 weken geleden hebben wij corona gehad en nu ben ik vanaf vrijdag/zaterdag alweer goed ziek. Verkouden, hoofdpijn en gewoon echt niet lekker. Tel daar vanmorgen koorts bij op en ik weet niet hoe ik vandaag weer door moet komen met 3 kids..

M'n zelftesten blijven negatief. Heeft nu naar de GGD gaan nut binnen die 8 weken?

2. 86Elise

86Elise Actief lid

19 nov 2011
    349
    50
    28
    Binnen drie weken lijkt mij wel heel erg snel,ik begreep wel de kans nu wel iets groter is dan eerst (maar nog steeds erg klein)om binnen die acht weken weer corona te krijgen.
    Ik zou gewoon thuis blijven en uitzieken.

Mammavantwee vindt dit leuk.
  3. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Nee het heeft geen nut om langs de GGD te gaan.
    Waarschijnlijk heb je gewoon een ander virus te pakken.
    Beterschap in ieder geval! Ziek zijn en voor kinderen moeten zorgen is zo zwaar :(

4. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.470
    8.617
    113
    Vrouw
    Nee testen heeft geen enkele zin. Als hij positief zou zijn zegt het niks namelijk.
    Ik merk ook dat mijn weerstand minder is. Zaterdag ook weer heel de dag keelpijn gehad.
    Beterschap!!

5. Willemijntje19

Willemijntje19 Fanatiek lid

26 apr 2016
    2.394
    1.205
    113
    Vrouw
    Fijn dat de zelftesten negatief zijn. Ik zou niet naar de ggd gaan, deze zou nog wel op de vorige infectie kunnen reageren. Verder zou ik thuisblijven en uitzieken. Mijn kinderen zijn na Corona ook ziek geweest. Het lijkt haast alsof ze wat vatbaarder zijn na Corona. Beterschap!

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik had 5-6 weken na covid een goede verkoudheid te pakken, maar toen al een negatieve pcr, maar wij moesten ons laten testen voor vakantie. Vond het maar wat spannend toen.
    Vorig jaar winter geen een keer verkouden geweest en nu pik ik elke virus mee

7. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Als de zelftesten negatief zijn, dan zou ik niet naar de GGD gaan. Je kan ook wat anders hebben natuurlijk. En je zelftest was ook negatief dus ik zou dan in jouw geval niet uitgaan van Corona.

8. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Bedankt voor jullie berichtjes. Dan maar uitzieken, de middelste begon gisteravond ook met spugen en koorts. Misschien indd een ander virus weer in huis

Willemijntje19 vindt dit leuk.
  9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.683
    113
    Dochter en ik zijn ook weer verkouden, ga niet weer testen vind het wel best heb 5 weken terug corona gehad.

Mapje vindt dit leuk.
  10. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Ik hoor veel mensen die na een Coronabesmetting binnen enkele weken ziek worden of flink verkouden.

inclusief wijzelf 3 maanden geleden.

Mapje en Willemijntje19 vinden dit leuk.
  11. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Hier dochter en zoon ook weer flink verkouden nu 2 weken na hun herstel. Gisteren even met de jongste naar de huisarts maar zij zei dat het uitgesloten was dat het weer Corona was en dat testen in die 8 weken onzinnig was. Ze hebben gewoon een nieuw virus opgelopen…

Zxcvb en Willemijntje19 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina