Twijfel

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Anna1978, 19 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Ik word helemaal gek van mijn eigen getwijfel. Normaal gesproken ben ik vrij rechtlijnig ik weet wat ik wel en niet mooi vind en twijfel zelden.
    Nou dat is nu wel even anders zeg, ik kan zowat niet eens besluiten wat ik s middags op mijn brood wil :evil:
    Nu heb ik dus samen met mijn man afgelopen weekend de babykamer gekocht bij babypark en nu vind ik hem plots niet meer zo leuk. Mijn man (die zaterdag al 4 uur lang zijn best heeft gedaan in de winkel...) wordt er nu ook een beetje moe van.
    Hebben jullie ook zo last van besluiteloosheid? Het lijkt wel of ik op alles bevestiging wil, ik vind het ondertussen zelf irritant worden.
    Afijn ik ga dus even bedenken of ik weer terug ga naar de winkel.....

2. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ik ken het hoor haha

gewoon bij je besluit blijven. als je veel dingen gaat wisselen word je zelf echt gek ik denk gewoon bij je besluit blijven

3. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Hahahaha, heel herkenbaar.
    Kan 4 keer in een winkel staan om te bedenken of een een wit of een gebroken wit rompertje wil kopen. Gelukkig heb ik het met het kamertje en de wagen niet, daar ben ik helemaal over uit. Maar de rest...

4. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    gelukkig dat ik niet de enige ben :)

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

nou ik heb er ook last van echt kan over alles zolang nadenken wat ik nu wil en mijn mannetje word er maar gek van haha
    Zelfs over de babykamer hoe ik het wil hebben was ik steeds aan twijfelen tot vorige week toen kreeg ik een idee en volgende week gaan we er aan beginnen eindelijk :D

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik had het ook heel erg, twijfelde ontzettend idd ook over stomme dingen als rompers!

blijf bij je eerste keus of laat je partner kiezen anders blijf je bezig en raak je gestressed!

Geloof me, je word weer normaal :)

7. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb de kamer nog eens goed bekeken en ik vind hem toch eigenlijk wel heel mooi. Dus toen mijn man gister zij wil je nar die winkel terugrijden?
    Zei ik nee ik vind deze toc mooier hehe.
    Ach wij hebben ook ongemakken dus hij mag ook best een paar ongemakken hebben haha.

8. naatje218

naatje218 Actief lid

21 jul 2007
    259
    0
    0
    hahahah ik ken het? Wij hebben maandag de babykamer bij prenatal besteld, vind hem echt onwijs mooi.. Had een ledikant een commode en een kast besteld.. Dus vandaag was ik de gordijnen aan het ophangen iin de babykamer en toen kwamen we erachter dat het niet ging passen.

Dus ik net snel weer naar prenatal om de kast op te zeggen en nu heb ik er spijt van, maar ja het wordt anders veel te vol in zo'n kleine kamer :oops:

9. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Praat me er niet van...
    Heb ik eindelijk besloten (mede door de slechte kwaliteit van de muur) dat we dus toch gaan behangen. En heb dus uiteindelijk ook besloten welk behang dan...en gekocht (boven beige en onder lime groen) begin ik te twijfelen of dat wel leuk is eigenlijk :(
    Misschien moet ik 1 muur groen doen en dan de rest beige....
    of 2 korte muren beige en de rest lime?
    :rolleyes:
    Heb nog maar niks tegen mn vriend gezegd...die word normaal al moe als ik wat moet beslissen met zo'n impact (ahum) maar als ik dan beslist had kwam ik er ook niet meer op terug. Maar nu...pfff
    En zaterdag gaan we voor n 2e hands musty kijken... Ik hoop echt dat ik op n normale termijn (dus binnen 15 minuten dat ik daar ben en hem zie) kan beslissen of ik hem echt wil.... Het is nml nogal n afstand om te gaan voor n kinderwagen...maja...dit was denk ik/hoop ik/ vermoed ik de beste van degene die er stonden op marktplaats toen.... Ben nu al zenuwachtig er door!

Deel Deze Pagina