Als wij naar het zuiden gaan, nemen wij de opblaasbare voortent mee (Kampa, zwaar katoen/polyester). Deze tent staat strakker en beter dan de gewone voortent, zeker met storm. We hebben nog nooit last gehad met de luchtbuizen en ik heb ook nog nooit van iemand gehoord dat er een buis geklapt was. TS: veel plezier met je tent en kamperen! Gaan jullie voor het eerst en waar wil je naar toe?
Fijn dat jullie er geen slechte ervaring mee hebben. Ik deel alleen maar mijn ervaring en die heeft al voor heel wat uurtjes leedvermaak gezorgd. ( ook gezorgd dat ik een hele middag mee een tent heb lopen dichtnaaien zodat die mensen met hun kinderen nog een fijne vakantie konden hebben)
Wij zijn met 2 volwassenen en 2 kleine kinderen. Wij hebben de vijf persoons. Het tussen doek kan eruit waardoor je ook met zijn allen in 1 ruimte kan slapen. Erg fijn met kleine kinderen. Grondzeil zit eraan vast, binnenrent zit eraan vast. Ideaal. Groot pluspunt: de binnentent is met Fresh&Black technology. De binnentent blijft iets koeler en vooral donker! Geen problemen met kindjes die niet kunnen slapen omdat het nog licht buiten is, of heel vroeg wakker worden. Wij hebben 2 weken in zuid Frankrijk gestaan met 30 graden. Geen enkel probleem gehad