ff voorstellen!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Lady87, 29 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady87

Lady87 Actief lid

21 mei 2013
    125
    0
    0
    Zwolle
    Hoi allen!

Ik wil ook graag meekletsen :). Ik ben Nicolet (niet mn roepnaam, maar dat komt nog wel, ben kat-uit-de-boom-type :D), ik ben 26 en mijn vriend en ik zijn bezig voor een eerste kindje. Ik ben halverwege april 2013 gestopt met de pil en so far no luck :(. Van t zomer begonnen met ovulatietesten en ook daar geen geluk mee.. De moed zonk me in de schoenen, wilde ik te graag, had mn lichaam zoveel tijd nodig te ontpillen? Maar toen! Afgelopen zaterdag een diep positieve ovutest:$!! Dus nu is de hoop in alle hevigheid teruggekeerd. Ik zal t me wel allemaal verbeelden maar sinds gisteravond heb ik hoofdpijn, voel ik me alsof ik ongesteld moet worden, mn darmen rommelen en doen mn tepels zeer. Het helpt ook niet dat mijn vriend zegt dat hij zeker weet dat het nu echt raak is :p. Anyway, nu ik voor mijn gevoel 'echt' meedoe, wil ik er graag over kletsen met anderen in het zelfde schuitje!

2. MommyB

MommyB Bekend lid

21 okt 2013
    535
    0
    16
    voormalig adm. medewerkster nu onvrijwillig fullti
    in een huis
    Welkom!

3. MissF87

MissF87 Lid

26 okt 2013
    22
    0
    0
    Verkoopmedewerkster parttime
    Overijssel
    Welkom op het forum!! Zo te zien komen we uit het zelfde bouwjaar :D Mijn man en ik zijn vanaf vorig jaar november bezig met een kindje, maar helaas bij ons is het nog steeds niet gelukt... :(

4. Lady87

Lady87 Actief lid

21 mei 2013
    125
    0
    0
    Zwolle
    Zelfde bouwjaar en zelfde omgeving zo te zien! Ik kom uit Zwolle. Vervelend dat het nog niet lukt :( :(

5. lovemy2boys

31 okt 2013
    16
    0
    0
    NULL
    zwolle en omstreken
    hoi hoi, ik ben nieuw hier, en wil mij even voorstellen. ik ben melanie, 35 jaar en we gaan voor ons derde kindje. we zitten nu in onze 5e ronde..

6. Reb

Reb Niet meer actief

Welkom hier! :)
    Ontpillen kan helaas heel lang duren, bij mij duurde het ook 8 maanden voor mijn eerste positieve ovu-test - en bij de eerste positieve test meteen zwanger, haha.
    Succes met zwanger worden, maar hopelijk is het al raak voor je!

7. 3vlinders

3vlinders Fanatiek lid

23 aug 2011
    1.783
    0
    0
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina