3 oktober is Akeesh heel plotseling geboren met 25 weken en 5 dagen. Emani heb ik nog 4 dagen langer in mijn buik kunnen houden. zij is 7 oktober geboren. waarschijnlijk heb ik een infectie gekregen die de weeen in gang hebben gebracht. meiden zijn vechtertjes maar naar omstandigheden doen ze het goed. Akeesh woog bij geboorte 800 gram en Emani 940 gram. hopelijk mag ik ze in januari naar huis mee nemen. maar ben nu al ontzettend trots op mijn meiden
Van harte gefeliciteerd met je meiden! Ik hoop dat ze ontzettend sterk zijn en blijven en je ze in 2008 heerlijk mee naar huis kunt nemen. Heel veel sterkte deze zware tijd! Elmo
Heel veel sterkte en geluk gewenst deze periode! Domme vraag: Hoe vier je nu hun verjaardagen, als tweeling of niet ?
Onwijs gefeliciteerd met j emeiden... Hoop dat ze in januari lekker mee naar huis mogen. Welk ziekenhuis lig je met ze? AMC of in het VU? (gewoon nieuwschierug )
Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters. Uit ervaring, mijn tweeling is geboren na 25 weken en 6 dagen, weetik dat jullie een hele zware tijd tegemoed gaan en wil je hiermee dan ook heel veel sterkte en kracht toewensen. Mocht je vragen hebben dan kan je me altijd een berichtje sturen. Mijn kinderen zijn namelijk net 1 maand samen thuis na een intensieve periode van 4 maanden.
Gefeliciteerd met je twee dochters! Veel sterkte de komende tijd, ik zal duimen dat je meisjes hard gaan groeien! Liefs Marie
gefeliciteerd met je meiden! wat fantastisch en wat mooi apart op twee data geboren! veel sterkte de komende tijd! probeer lekker te genieten! Knuf Noukie
Iris: dat van die verjaardagen vroeg ik me ook af hoor Ik denk op twee verschillende data, tis immers zo :-D Wel heel bijzonder!
Van harte gefeliciteerd met jullie meiden! Ik wens jullie veel sterkte in de komende tijd.. Liefs Dais.. -x-
we gaan gewoon een feestweek ervan maken. zeker als ze straks 1 worden daarna allebij de dagen en voor de visite denk ik gewoon de zaterdag
gefeliciteerd met je 2 meiden. wat moet je geschrokken zijn toen de weeen op gang kwamen! Hopelijk mogen ze in januari lekker mee naar huis!