Ik heb een onregelmatige cyclus (ergens tussen de 39 en 60 dagen ) en nou hoorde ik net van iemand dat teunisbloemolie kan helpen om t allemaal wat regelmatiger te maken... Klopt dat? heeft iemand ervaring? Ik ben helemaal niet zo van de homeopathie (zeg maar gerust dat ik er niet in geloof haha), maar als jullie ervaringen hebben? Ervaring met ev. andere middeltjes mag ook
sommige hebben geluk met teunisbloemolie, andere met monnikspeper (agnus castus) en ik hoor hier ook tarwekiemolie.... ik slik monnikspeper, bij mij werkt het niet heel erg, maar ik heb een raar lijf weet dat het hier bij veel meiden wel werkt succes
he vicky! als je geinteresseerd bent in teunisbloemoliecapsules: ik had 2 potjes gekocht, maar heb de helft van maar 1 potje hoeven te gebruiken dus die andere mag je "voor weinig" we overnemen, als je wilt?!?! hij is nog geseald! groetjes, annn
Hi ann bij jou hielp de teunisbloem dus echt...? Hoe werkt het dan? ben heel benieuwd? alvast bedankt LIEFS nony
hmmm... ik durf nog niet echt te zeggen of het bij mij heeft gewerkt, maar heb er wel zo veel over gelezen, dat het bij een deel van de vrouwen wel echt werkt! maar... bij mij was het in de tweede ronde (toen was ik TOEVALLIG ook begonnen met de capsules) raak... dus durf niet uit eigen ervaring te spreken, maar durfde wel voor een paar euro zo'n potje te kopen, want slecht is het niet!