Omdat ik me steeds meer begin te ergeren aan 2 scheefstaande tanden en het ook erger begint te worden ben ik op zoek naar een orthodontist. Ik ben al een keer bij het Orthocenter/Orthokliniek in Dordrecht geweest, maar dat voelde op een of andere manier niet helemaal goed. Nu ben ik dus op zoek naar een ander en vroeg me af of er hier mensen zijn die een goede weten in regio Drechtsteden. Dus mocht je een fijne, betrouwbare orthodontist weten (liefst uit eigen ervaring) dan hoor ik dat graag. Alvast bedankt
Misschien iets te ver, maar Bennit in Ridderkerk is fijn! Ik ben er onlangs na 16 jaar weer teruggeweest en moet er nu een half uurtje voof rijden maar dat heb ik er voor over
Ik wil er best een stukje voor rijden hoor Ridderkerk is ook maar 20 minuten rijden voor me, dus dat is prima te doen. Ik rij liever iets verder en dat het bij iemand is waar ik vertrouwen in heb en die zijn werk goed doet. Dan dat ik dichtbij zit bij iemand waar het niet goed aanvoelt. Dus bedankt voor de tip. Andere tips zijn natuurlijk nog steeds welkom.
Ik ben er op mijn 11e/12e onder behandeling geweest. Na de behandeling kreeg ik boven en onder een draadje, maar door het trekken van mijn verstandskiezen waren mijn tanden toch iets gaan wijken. Ik heb daarom eind vorig jaar geïnformeerd wat het me zou gaan kosten om het weer te corrigeren. Besloten om toen na 16 jaar weer terug te gaan naar hen. Ten eerste omdat ze al mijn gegevens hadden en ten 2e omdat het in mijn herinnering een fijne praktijk was. Helaas woon ik nu dus op ongeveer een half uurtje rijden van Ridderkerk, maar toch de keuze gemaakt daarheen te gaan. Inmiddels is de behandeling alweer klaar en heb ik mijn spalkjes weer terug. De sfeer was nog steeds hetzelfde. Heel gemoedelijk en heel aardig personeel. Succes met zoeken!