Ik wil graag voor ons kleintje een geboortekaartje met foto erop. Mijn wensenpakket: - vierkant kaartje - voorzijde volledig gevuld met foto van zijn gezicht (dus geen sierrandjes of andere illustraties) en dan rechtsboven in witte letters zijn naam - binnenzijde links: gedichtje (eventueel met nog een paar kleine fotootjes van voetjes, handjes) - binnenzijde rechts: overige gegevens Nu mijn vragen: - is het veel werk om zo'n kaartje te regelen? Ik zit er namelijk niet op te wachten om direct na de bevalling zo'n kaartje in elkaar te flansen. Dus hoe gaat dat in zijn werk? En kun je van tevoren wel een proefdruk zien of kan dat ook pas als je de foto's hebt aangeleverd? - waar o waar kan ik zo'n kaartje laten maken? Op het internet heb ik wel wat mogelijkheden gezien, maar niet hoe ik het in gedachten heb. Graag jullie tips, ideeen en ervaringen! Thanks! Oh ja: nu jullie toch met me aan het meedenken zijn... Hebben jullie dan nog suggesties voor een gedichtje. Ik heb dit in mijn hoofd: Jouw kleine leven Ons grote geluk Maar ben nog niet helemaal tevreden omdat 'kleine leven' misschien over kan komen als het een kort leventje is terwijl het natuurlijk de bedoeling is dat het een heel lang leven wordt! Suggesties zijn dus welkom!
Hey Stephanie, dat is niet moeilijk in elkaar te zetten. Ga naar een drukker in de buurt en stel voor wat je wil hebben die zetten het zo in elkaar voor je. Als de kleine dan geboren is dan stuur je de foto die je er voor wil gebruiken en de aangepaste tekst en dan krijg je een proefdruk via de mail (tenminste zo werken de meeste) en dan geef je akkoord en dan kan het gedrukt worden. Oja en wat vind je van Jouw kleine leven veranderen in Jouw prille leven? Succes Nic Ps mocht het niet lukken stuur me dan maar even een mailtje dan kan ik je helpen tegen een kleine vergoeding.
Kaartenonlinebestellen.nl - Geboortekaartjes, kerstkaarten, trouwkaarten en andere gelegenheidskaarten zelf maken Hier hebben wij onze kaarten besteld. Prima service! Je kan er (tegen betaling) net zoveel proefdrukken bestellen als je wilt.
Geboortekaartjes Baby-Cards.nl! daar hadden wij ons kaartje vandaan zelf gemaakt ik was voor 123? kaartjes 95 euro kwijt viel dus harstikke mee
bij belle en beau hebben ze ook een vierkante fotokaart. wij wilde deze eerst maar hebben uit eindelijk gekozen voor een andere. De nieuwste kaart is trouwens anders dan op de foto. Op de foto staat de foto van de baby in het midden maar op het proefexemplaar (die je gratis kunt aanvragen) staat de foto op de voorzijde. Geboortekaartjes - Kaartinformatie - Belle & Beau - 58913
Kaartje2go.nl. Wij hebben daar onze kaartjes laten maken, bijna precies zoals jij het beschrijft. Je kunt het kaartje van te voren klaar zetten en vast een proefdruk bestellen. Na de geboorte voeg je dan alleen nog de juiste foto´s toe en bestel je alle kaartjes. Je kunt ze naar je huisadres laten versturen of door hun naar alle geadresseerden (kun je van te voren invoeren). Wij waren voor 70 kaartjes 110 euro kwijt en waren erg tevreden!!
Hi, Mijn allereerste reactie hier na 37 weken zwangerschap.. Ik was ook aan 't kijken naar geboortekaartjes en kwam deze site tegen www.fotofabriek.nl Daar kun je een klein programmaatje downloaden om je eigen ontwerp te maken of te kiezen uit voorbeelden, volgens mij zit er ook een voorbeeld bij zoals jij het wil. De prijzen vallen ook erg mee. Hopelijk heb je er wat aan. Tamara