Dat is die met de zwenksysteem achter toch? Als dat hem is.... Wij heben die juist niet gekocht, vond dat ding voor geen meter rijden. Mijn zus heeft hem wel en is ook niet heel tevreden (er wel aan gewend). Hebben nu de Mutsy 4-rider singel spook (zwenkt voor. Die vinden we ideaal, zijn er ontzettend blij mee. Elmo
Hallo Ik heb hem gehad maar heel snel weer de deur uit gedaan (had hem 2e hands ) Vond het voor geen meter sturen en echt lomp en zwaar.
ik heb deze wagen al 4 jaar en ben er super blij mee. hij gaat hier al de 3e ronde in. mijn broer heeft hem ook, en is er ook blij mee. Stuurt fantastisch, makkelijk met 1 hand te doen.
wij hebben hem ook, ideale wagen. ben echt blij dat we deze genomen hebben! stuurt makkelijke en lekker licht. misschien wel een wat grote draaicirkel en idd even wennen aan de meezwenkende wielen maar dat went erg snel en dan is het erg fijn. joyce
wij hebben hem ook. ik wilde hem graag hebben. een vriendin van me heeft er ook eentje en na 1rondje met haar peuter erin was ik enthousiast. (geloof me, als ie met een wiebelkont lekker loopt, lukt het vast ook wel met een pasgeboren baby) tis idd wel wennen aan de meezwenkende wielen. liefs doris
ik heb m ook en vindt m heel handig mijn vriend is lang en de stang kun je verstellen hij stuurd ook heel makkelijk maar ik wil m vanavond te koop zetten omdat wij elke dag met de bus moeten en dat gewoon niet gaat met de mutsy omdat ie groot is en in de bus heb je weinig ruimte en heb youame er ook nog bij