Hoi meiden Wat is jullie quilty pleasure? - De mijne is vooral Utopia kijken (en vind dat ook erg jammer dat het gaat stoppen) - temptation island. Heerlijk om te zien hoe een ander zijn relatie stuk laat gaan En wie weet kom ik erop nog veel meer met die van jullie
Oh teen mom is echt mijn guilty pleasure. Volg het ook online om op de hoogte te blijven. Verder vind ik te veel reality series leuk. Kardashians, 90 days tot wed, are you the one, etc... Verder geniet ik misschien iets te veel van murder investigation en soortgelijke gruwel programma's.
De kardashians. Vlak voor het slapengaan kijk ik vaak nog even waar ze die dag van niks naar nergens zijn gelopen om hun outfit te showen aan de paparazzi , haha. #NoShame
De films van Twilight. Ik had daar nog nooit van, over gehoord. Vampiers spreken mij ook totaal niet aan ... maar onlangs was deel 1 op tv en bij gebrek aan beter ging ik kijken en raakte ik toch gefascineerd... de muziek, de melancholiek, donkere sombere beelden ... ik weet niet precies maar ik ben gelijk de andere delen online gaan kijken. Het is eigenlijk een heel erg flutverhaal wat mij normaal nooit zou aanspreken, maar toch vind ik het leuk.
Kaiserbroodjes met filet americain Tripjes naar Disney Rijdende rechter En ook hier temptation island
90 days to wed. Ben normaal echt niet van het pulp tv, maar op de een of andere manier vind ik dit vermakelijk.
-De Rijdende Rechter/Meester Frank Visser doet uitspraak. -Interieurprogramma's en dan zeiken over hoe compleet onpersoonlijk en trendgevoelig alles is ingericht (m.u.v. Grand Designs, dat is vaak echt tof). -Praatprogramma's zoals Jinek en DWDD en dan wederom enorm gaan zitten zeiken over hoe stom al die gesprekken en de presentatoren zijn (en regelmatig wegzappen omdat 'ik het niet meer kan aanzien' en weer terugzappen en verder kijken). -Het complete repertoire van Diana Ross en Barbara Streisand meeblèren en ook wel eens heel hard huilen omdat het allemaal zo gevoelig is.