Bedankt allemaal voor alle lieve woorden.. Ik zit niet veel op dit forum, maar wilde haar toch hier ook noemen in de Vlindertuin.. Quincy wordt maandag begraven. Ze is zo mooi, zo fijntjes, echt een meisje... ♥
Wat verschrikkelijk voor jullie. Een klein meisje, zo mooi en gewenst, die hier geen leven op aard mocht meemaken. Zowel gefeliciteerd als gecondoleerd met jullie dochter*. Veel sterkte de aankomende o zo zware tijd.. Ik zal maandag aan haar denken! Kan helaas geen kaarsje aansteken omdat ik dan onderweg ben op vakantie, maar in gedachten is ze wel.
Lieve schat, ik zie nu pas dat je hier ook een topic hebt aangemaakt voor Quincy Megan. Het nieuws heeft er ontzettend ingehakt bij ons allemaal. Weet dat we er voor je zijn. En inderdaad Quincy is een ontzettend mooi meiske, echt een prinsesje. Lieverd ik denk aan jullie. Dikke zoen van ons.
He lieverd, vandaag die loodzware dag. Afscheid nemen van jullie pareltje Quincy Megan. Ik denk aan jullie en huil met jullie mee. Dikke zoen
Wauw...wat een verdriet! Toch ook gefeliciteerd met jullie mooie meisje. Want dat zal ze natuurlijk altijd blijven!
gefeliciteerd met de geboorte van Quincy. En wat afschuwelijk dat je gelijk ook afscheid moet nemen. Heel veel sterkte
Ook ik wil jullie zowel feliciteren met de geboorte van jullie dochter als ook condoleren met het vreselijke verlies!!! Heel veel sterkte gewenst!
Verschrikkelijk, kippevel, de nachtmerrie van iedere ouder. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte!
Torenhoog kippenvel. Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje, en helaas ook gecondoleerd. Heel veel sterkte.
bedankt allemaal.. het afscheid van Quincy is mooi geweest... Een afscheid wat ons mooie meisje heeft verdiend.. en nu.. ik mis haar zo verschrikkelijk.. ik wilde zo graag een dochtertje, een meisje.. wat was ik blij dat we inderdaad zwanger waren van een meisje.. en nu, nu moeten we verder.. zonder ons mooie pareltje..
Gefeliciteerd met de geboorte van julllie mooie dochter. Maar tegelijkertijd ook gecondoleerd... Heel veel sterkte voor de tijd die komen gaat...