Meis, gecondoleerd! Maar toch ook gefeliciteerd met jullie meisje. Zit met kippevel op de bank. Hoe kon dit nu gebeuren? Heel veel sterkte voor jullie allemaal
Melisa, geen idee hoe dit nu kon gebeuren... 18 juli krijgen we de uitslag van de obductie, dan krijgen we hoop ik te horen waaraan Quincy is overleden, en wanneer....
Tjee zeg geen woorden voor!!! Wat een nachtmerrie!!!! Ontzettend veel sterkte toegewenst. Jullie meisje heeft een prachtige naam gekregen!
wat vreselijk! Gefeliciteerd met het mama worden van een vast prachtige dochter maar tegelijkertijd ook gecondoleerd met het verlies van deze prachtige dochter. Ik wens jullie heel veel sterkte met het verlies van jullie dochtertje
Gecondoleerd veel sterkte met het verlies. Weet hoe het voelt, wij zijn onze dochter ook kwijt geraakt bij 37 weken zwangerschap. Wat er door je heen gaat, is onbeschrijvelijk. Mijn inbox staat altijd open
Ik las op Facebook bij een gemeenschappelijke vriendin dat jullie meisje er niet meer is, ik ken je wel vanuit het dorp waar je vandaan komt Wil je heeeel erg veel sterkte wensen, wat verschrikkelijk is dit
He lief meisje, zorg je voor mama's wens? Ik hoop dat jij haar wens kunt laten uitkomen. Je wordt gemist!
We hebben inderdaad vorige week de uitslag gekregen. er is niets uit het onderzoek gekomen.. Waarschijnlijk iets met de placenta zei de gyn, maar hoe erm wat is onbekend.. Dubbele gevoelens.. Fijn dat Quincy niets mankeerde, en er Ok niets is wat een volgende zwangerschap kan blokkeren, maar ook jammer omdat we nu geen houvast hebben erm niets weg kunnen strepen volgende keer..
Ohh Wat verschrikkelijk voor jullie!!! jee kreeg er tranen van in mijn ogen...heeel erg gecondoleerd vanuit het hart! en heel veel sterkte in deze nare tijd!
Liever Quincy Megan, een blaaskusje voor jou. Ik denk aan je en je papa, mama en grote broer. Love you!