hallo allemaal, welke jongensnaam vinden jullie het mooiste? Lucas Jelle Jurian Timo Bedankt voor jullie stemmen meiden! Ben over 3 wkn uitgerekend maar we komen er nog niet uit dus jullie hulp is altijd welkom. Tevens tips over andere namen in dezelfde stijl zijn welkom! Liefs lisa
Lucas vind ik wel leuk, maar is wel erg populair en neigt voor mij een beetje teveel naar 'netjes / kak'. Vind Lukas leukere schrijfwijze. Jelle vind ik erg leuk! Fijn klinkende Hollandse naam. Timo vind ik niet zo, een beetje kinderachtig of zo, of meer iets voor een huisdier (sorry...). Wel beter dan Toby. Jurian vind ik raar, juu-rie-an, dan hoor ik liever Jurrian jur-rie-an of nog liever Jorian jô-rie-an. Als ik de namen in volgorde zet, wordt het zo: 1. Jelle 2. Lucas / Lukas 3. Jurian / Jurrian 4. Timo Of 1. Jelle 2. Jorian 3. Lucas / Lukas 4. Timo
ik vind jelle het mooist, je zegt dat meer namen in deze stijl welkom zijn, maar het is niet echt een stijl toch of bedoel je nederlandse namen? en wil je een populaire naam of juist niet. Hier een paar namen die ik mooi vind en misschien heb je er wat aan *thies *thije (uitspraak Tij-ju) *Arne *Levi *mels *marijn *nout veel succes met het vinden van een naam Als ons kindje geboren wordt (over 6 weken) en het wordt een jongetje dan gaat het Thies heten, vandaar dat die naam natuurlijk bovenaan staat haha.
Ik vind, als ik van jouw lijstje moet kiezen, Lucas het leukst. Is Jurre niet een leuke naam voor jullie? Wij zijn er inmiddels van afgestapt, maar past wel in jullie lijstje denk ik.
ik vind Timo erg leuk, vrolijk en stoer! En Lucas ook. Jurian zou ik niet met twee rr schrijven (zoals hierboven werd gedaan).
Ik ga voor Lucas, was altijd de naar die ik mijn mogelijke zoon zou geven. Echter heeft mijn man zijn beste vriend een zoontje Lucas... Dus helaas voor ons kan de naam niet meer! Maar ik blijf hem leuk vinden!