Hallo dames, Ik ben woensdagmorgen 06-09-06 bevallen van een wolk van een dochter. Ze woog 2830 bij geboorte vanaf de eerste wee tot ze er was nog geen 3 en half uur dus erg heftig. Haar naam is trouwens Marin. Ze was te vroeg geboren en de lever functioneerde niet goed maar vanaf vandaag zijn we weer thuis. Groetjes, Aquarius.
Gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een snelle bevalling! En fijn dat alles nu goed gaat en julle thuis zijn Geniet ervan en rust maar goed uit! groetjes Mirjam
Hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet ervan! Een mooie en aparte naam hebben jullie uitgezocht!
Aquarius, van harte proficiat met de geboorte van jullie dochter Marin! Heel veel geluk gewenst en geniet maar lekker van je kleine spruit. Liefs, Gina
Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje ! Een mooie naam ! Geweldig dat alles goed gaat ! Groetjes, Nikki F
hallo, ik ben 06-09-06 bevallen van een gezonde dochter. ze heet dimphy, is 51 cm en 3610 gram. om 12:55 is ze thuis geboren. liefs mamsie
Gefeliciteerd, Aquarius! DAt ging ineens toch snel zeg!! Geniet maar lekker van het thuis-zijn met je dochter!! liefs Cherda
Nou, gefeliciteerd!!! Leuke naam, trouwens. Geniet dr lekker van... Hier nog niks zoals je ziet... Maar mijn tijd gaat nog komen, geen twijfel mogelijk! Liefs Niki