Hallo allemaal! De enige jongensnaam die we tot nog toe allebei leuk vinden is ' Jille '. Het begint bij mij echt erg te wennen, ik vind het echt bij ons passen. Maar ik ben een beetje bang dat andere mensen het helemaal niet leuk vinden! Dus mijn vraag: wat vinden jullie van de naam ' Jille ' ?? Liefs van mamakarlien
Hartstikke leuk, gewoon doen! En er zijn altijd mensen die je naam niet leuk vinden, maar het gaat erom wat jullie vinden.
Oh ik heb het niet goed gelezen.... het is een jongensnaam. Ik moest dus direct aan een meisje denken. Toch als ik dat hoor denk ik niet meteen bah, meer tis mijn smaak niet maar het kan best wel. Weer eens wat anders als de ouderwetsse Jelle. Heb geen idee waarom dat de naam is die het meest bij jullie past. Veiligere naam is Sill, maar die is dan ook minder bijzonder. Jullie kindje is toch ook bijzonder? Mag die ook een bijzondere naam?
Ik vind Jille een afschuwelijke naam voor een jongen, maar als jullie er zelf helemaal happy mee zijn moet je 'm gewoon nemen.
Ik vind Jille te meisjesachtig; lijkt te veel op Jill. Maar misschien is dat gewoon een kwestie van wennen.... Ik zou eerder kiezen voor Jilles of Sil inderdaad. Maar gewoon Sil met één l (die dubbele medeklinker aan het eind van een naam die je tegenwoordig zo vaak ziet, vind ik niet alles....)
Hoe spreek je 'm uit? Als Jelle, maar dan met een i? Of Zjille, Zjill, Djille, Djill. De Jelle-variant-maar-dan-met-een-i vind ik erg leuk!
Ik vind hem ook wel meisjesachtig. Maar in vind het wel een super leuke naam en kan ook erg goed voor een jongen!!
Ik vind het eerlijk gezegd ook meer een meisjesnaam. Hoewel ik wel van zulke namen houd! Wat vind je van Jidde?
Ik vind m jongens achtig! Voor mezelf helemaal niks, maar zag dat je andere kindje Mies heette? Dan vind ik het super en helemaal in dezelfde trand! Apart... past goed bij elkaar!