Quinn(e)

Discussie in 'Babynamen' gestart door FinleyenMilan, 24 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FinleyenMilan

FinleyenMilan Actief lid

11 nov 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat was ik :p Wordt der 2e naam als het een meid wordt, we vonden het uiteindelijk toch wat te 'raar' als roepnaam. En ondertussen vinden we Luna niet erg mooi meer, heeft manlief twijfels over Esmee en ik over Fenna. Dusja :p En kwamen we deze tegen.

2. FinleyenMilan

FinleyenMilan Actief lid

11 nov 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog iemand een mening over de naam?
    Voluit zou het dan Quinn Hermelien gaan zijn.

3. Missy1985

Missy1985 Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.009
    0
    36
    Ik val in herhaling maar vind Hermelien echt niks, en ook niet bij Quinn passen!
    Ik zal meer een wat frissere naam kiezen als 2e naam, zoals jullie andere namen:

Quinn Fenna
    Quinn Esmee

Succes verder!

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik vind Quinthe mooier dan Quinn voor een meisje, maar op zich spreek je dat weer uit als quinten en dat is ook weer een echte jongensnaam. Op zich past het daarom wel weer goed bij jouw Finley aangezien velen daar ook eerst een jongetje verwachten en geen meisje.

Quinthe Hermelien vind ik ook mooier dan Quinn Hermelien, loopt niet zo lekker.

5. Malibu Stacy

Malibu Stacy Actief lid

13 dec 2010
    204
    0
    0
    Limburg
    Wij hebben heel lang de naam Quinn voor ons zoontje in gedachten gehad. Ik las een keer in een namenboekje (uit België) dat het een meisjesnaam is, in het namenboekje uit Nederland is het een jongensnaam. Ik vind Quinn zelf meer een jongensnaam.

6. Tesse

Tesse Lid

15 feb 2008
    92
    0
    0
    Amsterdam
    In de serie Glee zit ook een meisje dat Quinn heet.

7. Corry1985

Corry1985 Actief lid

12 okt 2008
    383
    0
    0
    Noord Holland
    Bij de naam krijg ik ook meteen een jongensidee, ik kan helemaal niemand met de naam. Quincy wat natuurlijk direct een super duidelijke andere naam is vind ik dan wel de meisjesvariant. Quinn wel leuk, Quinnie vind ik meer een pestnaam.

Deel Deze Pagina