O ja, sorry, hij krijgt pepti, volgens is mij is dat ook nog wel licht verteerbaar. Een potje fruit van 4 maanden is niet zo veel als hij het al gewend is, kun je daar niet wat meer van geven. Gewoon zelf en banaan en appeltje pureren bijv?
hoezo sorry je hoeft je toch nergens voor te verontschuldigen Hij krijgt ook wel eens eentje van 6 maanden maar ik dacht dat de 4 beter is omdat ie al zoveel eet
klopt ook dat deze lichtverteerbaar is want in deze voeding moeten ook meer schepjes nutriton dan in gewone voeding. Af en toe vraag ik me af of ik toch niet de fout ben ik geggaan door geen borstvoeding te geven. Bij Ryan had ik dat wel 10 maanden gedaan maar ik dacht dat borstvoeding met 3 kids niet te doen was
Hij kan beter meer fruit eten en daardoor minder flessen als andersom. Gewicht is niet zo erg: Thijs woog gister 9960 gram! En is ruim 6 maanden..volgens het CB goed gewicht. Thijs eet nu op een dag Fles (180+6) met 3 schepjes rijstebloem Half potje fruit (6mnd potje) Bordje pap (hij kreeg melkpak maar ik ga over op bambix) Fles (90+3) Heel potje groente (6 mnd) Fles (120+4) Fles (180+6) met 3 schepjes rijstebloem. misschien dat je daar nog wat aan hebt.
Heb niet alles gelezen maar heeft ie niet gewoon dorst? Rooibosthee ofzo geven en daarna een kleiner flesje?
sorry ik geef zelf bv maar voplgens mij mag je bij fv toch ander drinken erbij geven? misschien ens vragen of je wel ander vocht mag geven?
ja dat mag gewoon vanaf 4 maanden mag het sowiezo maar Quinn vind alles vies wat zeg maar waterig is.Ja niet vies maar hij doet dan net alsof ie erin verdrinkt.