Hallo, Ik ben heel erg benieuwd wat jullie van de naam Nanne vinden? Mijn partner en ik vinden dit een hele mooie naam maar is hij niet ouderwets? Of is het juist hip. Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Mja.. niet mijn smaak maar wel een leuke naam hoor! Ik krijg er niet een heel ouderwets gevoel bij ofzo
Jaaaa! Leuk! Omdat de kleine van mijn vriendin mijn naam niet kon uitspreken en er dus Nanne van maakte, staat ie hier niet op de lijst .
Haha leuk om te horen. Ik heb het altijd al een mooie naam gevonden (voordat ik zwanger was al) maar ik ken verder niemand die zo heet en omdat we de naam niet willen verklappen aan familie/vrienden etc. vind ik het een hele lastige keuze om te maken. Het is wel voor de rest van haar leven!
Ik ken een jongen met de naam Nanne. Vind het zelf meer een meisjesnaam. Wel leuk! Beetje dezelfde categorie als Nina, Nola, Nona
Een van mijn beste vriendinnen heet zo. Een prachtig mens met een heerlijk karakter. Ik ben dus bevooroordeeld ten opzichte van de naam maar ben zeker fan.
Nog nooit van die naam gehoord, is het een friese naam? Vind het geen mooie naam. Doet me denken aan Nannie of een afkorting van Nannette. Ik denk bij die naam wel eerder aan iemand van 80 dan aan een baby.
Ik ken een man die Nanne heet. Vind het ook wel leuk voor een meisje. Beetje unisex-idee dus. Geen rare naam in elk geval!