Ik weet wel dat je alle kleren eerst moet wassen voordat je ze gebruikt... maar hoe zit dat met een Boxkleed, een slapzak, dekentjes, noem maar op? En op hoeveel grad?
Ik heb t boxkleed op 30 graden gewassen met persil voor de gevoelige huid, lakentjes ed op 90 graden (wit) en de dekentjes op wol was gedaan. De rammeldingetjes (sleutelbosje ed) heb ik ff uitgekookt ivm 2e hands. Babykleertjes allemaal met de hand gewassen en spoelen in de wasmachine, daarna centrifugeren en drogen aan de lijn/wasrek.
Boxxkleed, slaapzakken en dekentjes heb ik ook gewassen. Zo ook zak vd maxi-cosi, enz. Gewoon op 30 graden kort programma, als dat kan volgens het wasetiket.
Ik heb de kleertjes eigenlijk ook niet gewassen. Wel alle hydrofiele luiers en washandjes en wil de dekbedovertrekjes ook gaan wassen.
Ik heb de deken, kleertjes, hydofielluiers, washandjes, spuugdoekjes, slaapzakjes, beddegoed, boxkleden, kruikzakken en kleine knuffels/tuttels allemaal gewassen. Kleertjes, hydrofiel en beddegoed op 40 en droger in, rest op 30 en aan de lijn. Leek me gewoon wel zo fris
Ik heb ook alles gewassen wat je kan wassen, ook de knuffels. Die stoppen ze toch in hun mond dus leek me wel zo fris
Ik ben ook alles aan het wassen... Op 40 graden en met hypo-allergeen wasmiddel. (neutral ofzoiets) En ik was ook alles. Knuffels, boxkleed, kleertjes, noem maar op... De nieuwe spullen omdat dat allemaal opgestijfd is en de 2e hands spullen omdat dat natuurlijk wel zo fris is!
ik heb alles gewassen wat ik op dat moment kan verzinnen. Ik moet nog de bekleding van MC doen en de voetenzak, maar die moet ik nog ontvangen. Verder was ik eigenlijk nooit als het net gekocht heb.... Maar goed, ik weet niet wat deze beeb me gaat brengen voor spannends.. MIsschien kan ze er wel helemaal niet tegen.
Slaapzak, kleertjes, boxkleed, dekentjes heb ik allemaal op 40 graden gewassen, maar niet in de droger gedaan, want dat spul krimp erg. Plastic rammelaars of sleutelbos, had ik nieuw gekregen, even afgewassen onder de kraan.Maar eens in de zoveel tijd draai ik ze mee in de vaatwasser... superhandig.
Hier ook alles gewassen op 30 graden met ariel sensitive . (tis toch niet vuil alleen het nieuwe moet er ff vanaf) daarna bijna alles zo de droger in gegooid en dat ging perfect!