ik heb net de baby dekentjes gewassen maar ik vind ze niet meer zo lekker zacht als ze hiervoor waren.. ik heb gewoon de waspoeder van robijn gebruikt en wasverzachter mag helaas niet dus wat zou ik kunnen doen om de baby kleertjes en dekentjes en handdoekjes weer lekker zacht te krijgen en dat ze ook nog eens lekker ruiken? groetjes chantal
dekentje kan wel met wasverzachter hoor....komt niet echt in aanraking met de huid...lakentjes zou ik niet doen......al doen wij het nu wel we zijn er na ongeveer 4 mnd mee begonnen en toen eerst de sensitife en nu gewoon mee mmet de was ook de kleren van Teun gata prima....
gewoon lekker met wasverzachter wassen hoor, het dekentje komt niet in aanraking met het huidje door het lakentje dat er tussen zit.
Maaruh ... als het toch niet in direct contact komt met de huid, waarom moet het dekentje dan superzacht zijn?
een pas geboren baby huidje is heel teer en de stoffen van de wasverzachter blijven toch achter in de kleertjes en meestal krijgen ze hier uitslag van heb het zelf gezien bij de beeb naast mij in het ziekenhuis zat binnen het uur helemaal onder de rode vlekjes........ dus in het begin nog maar ff niet.....
ah ok thanx! maja het zou natuurlijk kunnen dat ze er niet alergisch op reageren... ik was het zoiezo niet van plan, gebruik bijna nooit wasverzachter.
Doe hem in de droger als je die hebt. word hij ook zonder was verzachter heerlijk zacht en blijft ook nog lekker ruiken.
Stomme vraag misschien maar heb er helemaal geen verstand van . Geldt geen wasverzachter dan ook voor de kleertjes? Liefs Jessy
Ook de kleertjes moet je niet met wasverzachter wassen, juist die niet want die zitten direct op de huid van de baby. Het is puur een voorzorg om irritatie van het tere huidje te voorkomen. Dus met gewoon wasmiddel wassen en eventueel lekker in de droger of even strijken om wat soepeler te maken!
Hier alles met wasverzachter van robijn gewassen de witte variant die is hypoallergeen en dermatologisch getest en kan je dus prima gebruiken voor de baby wasjes
ook ik heb alles gewoon gewassen met wasmiddel en wasverzachter van robijn. gelukkig reageert jayden er goed op. ik zou t gewoon proberen. ook strijk ik wel alles van hem en daar wordt t ook wel wat zachter van
in plaats van wasverzachter mag je wel iets azijn gebruiken ,heeft de zelfde werking als wasverzachter (voor je was dan) en het kleintje krijgt er geen uitslag van. plus dat het je wasmachine nog eens ontkalkt(das mooi meegenomen toch?) geen liters azijn natuurlijk,maar net als wasverzachter een klein beetje. groetjes diana
gewoon proberen hoor! Ik heb Rick's kleertjes ook gewoon met wasverzachter gewassen en hij heeft nergens last van gehad. Ik gebruik wel neutral wasmiddel omdat ik zelf allergisch ben voor wasmiddelen. Maar de wasverzachters zijn verschillende van Robijn en gebruik ik vooral voor het geurtje..