Ik heb een vraagje over een eventuele 2e boxkleed. Omdat ik hier op het forum wel zie staan dat 1 kleed best dun is in de box zit ik er aan te denken om er nog 1 aan te schaffen, maar wat is het meest handig? Ik heb er nu 1 van badstof,moet er dan nog zo'n kleed bij? of juist een geplastificeerde? Wat vinden jullie het meest praktisch? Alvast bedankt
denk dat 2 altijd wel handig is, er zou immers zomaar op gespuugd kunnen worden of zo. Dan kan je er een wassen en de ander gewoon in de box leggen. Mocht het kouder worden, dan is twee misschien ook warmer om op te liggen/spelen. Ik zelf heb een zomer dekbed van de Lidl gekocht en in tweeën geknipt. Zelf een leuke hoes erom genaaid en klaar was deze klara Succes er mee
Ik heb zelfs 4 boxkleden. en zijn allemaal stoffen.. zo heb ik er altijd 2 op reserve.. maar kreeg ook al de tip om er standaard 3 in te leggen zodat het lekker zacht ligt..
Ik heb er ook 2, heerlijk zacht is dat alleen mijn manneke vind het dus TE zacht. Hij kan zich niet goed opdrukken (zakt er teveel in weg), dus hier nr 2 in de kast gelegd voor reserve.