Hallo allemaal. Zodra het nieuwe exemplaar bij ons in de winkel ligt sjees ik erom. Stel het nemen van een abbonement maar iedere x uit. Nu wilde ik van de week erom maar ligt hij er niet meer. Heb het nagevraagd maar ze zijn gestopt met de verkoop. Had ik nu maar een abbonement :x Wie o wie heeft er hier eentje ergens rondslingeren en doet er niks meer mee. Ik kan wel naar een andere winkel maar om nu 20 km te gaan rijden voor een tijdschrift vind ik wel te gek. Dus laat maar weten als je er 1tje hebt. Bedankt.
Hier bij de Lidl hadden ze hem niet vorige week. Kan vanmiddag nog wel even kijken maar ik denk het haast van niet. Toch bedankt voor je reactie
Nou ben net bij Lidl geweest maar hij ligt er niet hoor. Lydia bedankt voor je reactie,zal zo eens een kijkje nemen. Dames als jullie de 'm van juli/augustus weg willen gooien? Stuur me even een pb.
Is er dan niemand hier die er eentje overheeft? Heb hier in de buurt alles afgezocht maar nergens te krijgen.
ik heb hem denk ik ook nog wel liggen!!! als je nog interesse hebt moet je maar even zeggen , dan stuur ik hem op... ga pas zoeken als je m nog niet hebt, want ben nogal een rommelkont en moet wat lades overhoop halen