He ik werk in een babywinkel en ik zou ook de bugaboo nemen die is kwalitatief ook veel beter en veel makkelijker in te klappen! Succes met beslissen xxx
Jee elke 2 weken smeren is toch bijna niet te doen. Wij gebruiken onze bugaboo nu 2 1/2 jaar en hij heeft nog nooit gepiept of gekraakt.
Misschien dat de Joolz Day ook een optie voor je is. Lijkt heel veel op de bugaboo. Hij staat alleen hoger op het frame en heeft ook een grote reiswieg. Kwalitatief is dit model bijna gelijk aan de Bugaboo.
Hmm.. Hier was het plan ook om een Buzz 4 te kopen, maar blijkbaar is die dus toch niet zo best.. Vind die Bugaboo alleen wel verschrikkelijk duur! En hebben al een dreami, laatst nieuw voor een prikkie gekocht bij de Babypark.. Nog maar es ff naar een winkel hier in de buurt om info te vragen en verschillende te proberen..
Wij hebben een Quinny Buzz 3. Ik heb geen evaring met die andere wagen. Ik vind het een erg prettige wagen, heb hem nog nooit ingespoten met siliconenspray en evengoed geen problemen mee (ik gebruik hem al 2 jaar volop en nog geen gekraak). In het begin heb ik alleen het onderstel moeten ruilen omdat de glijstang het niet goed deed. De bak en het zitje zijn vrij klein, maar mijn dochter is erg klein. Die heeft dus tot 8 maanden in de bak gelegen. En ze zit er nu nog met veel plezier in. Ze houdt het er ook lang in vol en lag er laasts in de dierentuin heerlijk in te slapen. Dit in tegenstelling tot de buggy waar ze al snel uit wil en nooit in slaapt (die heb ik voor op de fiets en op vliegvakantie) Nadeel vind ik dat je er weinig boodschappen mee kunt vervoeren. Ik hang meestal wel een schoudertas over de duwstang, dat gaat prima. En nu ik zwanger ben van de 2e vind ik het jammer dat er niet zo'n meerijdplankje met stoeltje aan kan. Er blijkt gelukkig wel een plankje te zijn wat past (al zeiden ze bij de baby-dump van niet). Maar als de 2e straks wordt geboren zal mijn oudste deze wagen wel erg gaan missen!
wij zijn eruit. we hebben de bugaboo naast de quinny gehouden en gekeken naar hoe ze inklappen en de ervaringen op internet. we nemen de bugaboo! bedankt voor de reacties
Ik denk dat je een hele goede keus hebt gemaakt.. Ook wij zaten tussen deze 2 wagens te twijfelen... In de winkel hebben we ook de 2 wagens naast elkaar gezet en wij vonden ook de bugaboo het fijnste.. Inmiddels hebben wij hem nu 3,5 week in gebruik en tot nu toe bevalt hij super goed.. In het begin was het even wennen met het in en uitklappen maar dit gaat zelfs nu helemaal perfect...
Ik heb ook meerdere kinderwagen gehad puur omdat ik de bugaboo te duur vond.Maar nu uiteindelijk de andere met veel plezier verkocht en de bugaboo gekocht!!Ik rij er dan nog niet mee maar ik hoor van alle kanten om mij heen hele positieve verhalen ook moet bugaboo een hele goede klanten service hebben.Dat is ook wel erg belangrijk mocht er natuurlijk wat mee mankeren dan wil je wel zo'n goed mogelijke service hebben en die levert bugaboo!
Ga naar de winkel en probeer ze uit, net wat vele anderen al zeiden. Ik weet niet wanneer je uitgerekend bent, maar let vooral op hoe oud jou kleintje is als je de winter in gaat. Ik hoor veel verhalen over de kleine bak van de quinny. Een kindje met een gemiddelde lengte schijnt er na vier maanden echt niet meer in te kunnen. 's Winters heb je natuurlijk ook nog het nadeel van de dikkere kleertjes + dekens oid. Dit maakt de ruimte in de bak ook beperkter voor je kleintje. Ik zou dus zeker gaan voor een wagen met een grotere bak. Zeker als je ook in de winter met een beetje wind nog lekker aan de wandel wilt gaan. Ze liggen dan nog iets beschutter tegen de wind en kou en dat vond ik zelf wel een prettig idee. Zelf heb ik hier helemaal niet over nagedacht toen wij onze kinderwagen kochten.
Ik stond er raar van te kijken dat de Buzz zoveel negatieve kritieken krijgt hier.. Ik heb zelf een Quinny Buzz 3 en vind het en prima wagen. De wagenbak te klein? Ja, als je een mini-reusje hebt misschien.. Mijn dochter kan qua formaat nog steeds in de bak, maar dat doen we niet meer. Dochter is iets kleiner dan gemiddeld, maar een gemiddelde baby kan toch echt wel tot een maand of zes in de wagenbak van de Buzz lijkt me. Kraken? Dat doet ie hier sporadisch. En dan spuit ik idd de bewegende delen in met siliconenspray. Ik hoef dat echt niet elke twee weken te doen, eerder eens in de zes weken. Ook als ik merk dat de rem minder goed gaat werken, spuit ik de Buzz in. Ik vind de Buzz heel makkelijk in te klappen. En 'waar laat je de luiertas', tja, als ik ga wandelen doe ik gewoon alles wat ik nodig heb in de zwarte tas die bij de Buzz geleverd wordt. Ik vind het hoe dan ook niet prettig lopen met een tas aan de duwstang, dus dat doe ik ook niet. Heb wel een wagennetje aan de wagen gehangen dat ik sporadisch gebruik, bijv. voor (lichte) boodschappen. De wandelwageninzet vind ik heel fijn, dochter zit er heel goed in. Er zit ook een XL-seat bij voor als je kindje groter wordt, lijkt me ook handig.