Mura: klamboe en stuurtje...

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sa1980, 31 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sa1980

sa1980 Actief lid

24 apr 2009
    430
    0
    0
    Hoi,

Wij hebben de MC Mura en ik dacht dat er bij het zitje ook een klamboe zat. Maar ik heb er maar 1 in huis. Klopt het dat de de klamboe alleen bij de wandelwagen bak kreeg? Moet ik hem voor het zitje los kopen?

Verder een vraag over het stuurtje. Ik kan zo snel de gebruiksaanwijzing niet vinden maar wil het stuurtje op het zitje bevestigen. Kan iemand vertellen hoe dit moet?

Dank je wel.

2. De klamboe zat inderdaad alleen bij de wandelwagenbak. Ik weet niet of die los te kopen is voor het zitje. Het stuurtje kan je plaatsen in de ruimte naast de beengordel. Als je vanaf onder het buisje omhoog duwt, dan past het stuurtje erin.
    Succes!

3. misa

misa Niet meer actief

Klopt dat de klamboe alleen bij de reisweig zit.
    De uitleg voor het stuurtje heb je al gehad! Kijk anders ff op google: vind je vast genoeg filmpjes en uitleg! Of de gebruiksaanwijzing!

4. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ja, alleen bij de reiswieg. Geen idee of de klamboe ook te koop is voor de wandelwagen. Denk zelf niet dat ik 'm daarvoor veel zal gebruiken dus ook niet naar gekeken. In NL zal de bijbehorende regenhoes wel meer van pas komen :p

5. sa1980

sa1980 Actief lid

24 apr 2009
    430
    0
    0
    dank je wel voor de reacties. met het stuurtje is het gelukt, soms is het zo simpel ;)

Klamboe bestaat inderdaad niet... dat wist ik niet. Maar heb er over gebeld.

Regenhoes heb ik inderdaad wel maar volgens mij zat die zelfs bij de aankoop.

Deel Deze Pagina