adaptor voor mutsy urban rider 2004

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Romaira, 16 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    dames ,

ik vraag jullie even om jullie hulp .

wij hebben een 2e hands kinderwagen gekocht een mutsy urban rider uit 2004 , ook hebben wij een maxi cosi gekocht maar deze past er niet zo op daar hebben we adaptors voor nodig , maar welke ?

heb de verkoopster al gemaild maar we komen er niet goed uit samen ze kan niet goed uitleggen welke ze bedoelt en een foto mailen lukt der niet :confused:

ik hoop zo dat jullie ons kunnen helpen ?

liefs

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Even met je wagen langs de winkel gaan, heb ik ook gedaan.Ik het heb wel beugels, maar die zijn van 2003 en voor de Traveller en niet voor de MC.

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wij hebben ook een oudere tweedehands Mutsy en ik wilde ook graag de adapters voor de maxicosi erbij hebben. Een babyzaak heeft het voor mij nagevraagd bij Mutsy zelf en helaas waren de desbetreffende adapters niet meer te leveren. Maar Mutsy's advies was om op Marktplaats te kijken of ik ze daar nog kon vinden. Dus dat heb ik gedaan. Ik heb gekeken wie er een precies dezelfde kinderwagen te koop aanbood met de adapters erbij en diegenen heb ik een mailtje gestuurd of ik alleen de adapters mocht kopen. En op die manier is het gelukt! Voor een paar centjes de bijbehorende adapters gekocht en ik ben er erg blij mee! Dus misschien dat je het op die manier kunt proberen?

Groetjes,
    Jippie

4. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    we zijn er uit ! de verkoopster heeft het voor elkaar gekregen om een foto te mailen dus ik weet nu welke ik moet kopen !

dank jullie wel

Deel Deze Pagina