oooh wat is dit nou weer???

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Angelique05, Jul 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angelique05

Angelique05 Actief lid

Jan 10, 2009
    189
    1
    18
    Female
    Moeder
    Hallo allemaal,
    nou vanaf vrijdag was onze kleine joey al niet in zijn hum, s'ochtends lekker naar bed, maar nee hoor, ineens uit het niets gillen, gillen echt niet normaal meer, nou hij heeft totaal 4 uur achter elkaar gehuild !!!!!. Dus wij naar de huisarts, die had geluisterd, nou niks te horen, dus in orde, maar als het morgen weer zo erg was moesten we maar gewoon naar het ziekenhuis gaan(protocol als hij langer als 6 uur huild, wordt hij opgenomen voor de ouders in het ziekenhuis. En jawel, s'avonds ook nog eens koorts erbij.....
    Nou volgende ochtend, pff dors haast niet te gaan kijken, maar werd vrolijk gewekt door mijn zoontje met een mooie schaterlach...
    Nou fijn is het toch maar een raar dagje geweest gister...
    Dus wij s'middags ff wat booschappen doen, ging prima, wij weer naar huis, ging ook goed, viel in de auto in slaap en hup zo naar bed.
    Toen werd hij wakker en nog steeds niks aan de hand, tot hij weer naar bed moest, drama krijzen echt niet normaal meer pff wat raar joh....
    Uiteindelijk ben ik lichtelijk ingestoord en is klaas maar van ellende met joey gaan wandelen om 22 uur...
    Dus ja toen viel hij in slaap tot hij thuis kwam hup weer wakker.... pfff nee he....
    Jawel weer een gevecht om hem in bed te krijgen (en hij was zooooo moe)...
    Toen huisartsenpost gebeld, die zeiden dat het waarschijnlijk gewoon een griepje was en als hij 39,5 had moesten we nog maar even contact opnemen.
    Ondertussen was de koorts wel weer weg..
    Nou uiteindelijk heeft klaas 30 minuten met hem staan wiegen (dat lukt mij niet door mijn bekken kan ik niet lang staan) en toen viel hij weer in slaap, snel in bed leggen en ook wij snel naar bed.
    Nou vanmorgen niks meer aan de hand, geen koorts meer, en even vrolijk als altijd.
    Nou mooi, toch maar even rustig aan vandaag want je weet maar nooit, ja hoor, tegen 17 uur moest hij naar bed en begon alweer te jammeren.. dus ik voelde zijn hoofd alweer warm, koort meten weer 38, dus weer de huisartsenpost gebeld en verteld dat hij nu zo histiries aan het gillen was dat ik zo niet de nacht in wou, dus mochten we eindelijk langs komen, nou die had geluisterd en die hoorde wat piepen in de linker long, daar zit dus wat vocht.
    tja dat is vervelend en doet pijm kan een beginnende longontsteking veroorzaken, dus zekerheid voor alles, een antibiothicakuur gekregen.
    Nu kwart voor 11 slaapt hij eindelijk, we zijn vanavond vanmiddag 17 uur bezig om hem in bed te krijgen, maar niks mocht baten, nu eindelijk na lopen, lopen en lopen en troosten en nog een fles viel hij dan eindelijk uitgeput in slaap.

Hij wil dan ook echt niet meer slapen en eten en kan hem gewoon echt niet meer troosten zo overstuur is hij dan.

Hij is nu 6 maanden en dit is echt weer nieuw voor ons, hij wil niet eens meer zijn slaapkamer in:(.

iemand enig idee wat dit nog meer zou kunnen zijn????

Groetjes angelique

2. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Pff ik heb geen idee maar het klinkt erg vermoeiend en beangstigend!

Ik denk dat hij zich echt niet lekker voelt... misschien kijken of het nu met de ab beter gaat??

Heel veel succes iig!

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

heb je toevallig iets in het kamertje veranderd. (het bedje omlaag etc)

4. Ahwgos, dat arme mannetje!

Kon de arts nou maar iets vinden he? Dan wist je tenminste wat er was!

4 uur achter elkaar is wel heel erg lang, kan begrijpen dat je je helemaal radeloos voelt! :(

Sterkte!

5. Angelique05

Angelique05 Actief lid

Jan 10, 2009
    189
    1
    18
    Female
    Moeder
    Heel erg bedankt mensen voor jullie reacties, tja je wordt er aardig ellendig van moet ik zeggen.
    Kamertje wel veranderd, maar dat is al 3 weken geleden, bed niet anders gezet, die staat omhoog ivm de reflux...

morgen maar ff contact op nemen met de kinderarts, want daar is hij onder behandeling voor de kma en de reflux..

ik hou jullie op de hoogte.

groetjes angelique

ga nu snel naar bed:D

6. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Een sprongetje?

7. Angelique05

Angelique05 Actief lid

Jan 10, 2009
    189
    1
    18
    Female
    Moeder
    ik heb geen idee, maarre wat zijn sprongetjes dan???
    en hoelang duren die?

8. amanda23

amanda23 Actief lid

Feb 22, 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem
    Hoi,

Ik denk dat hij gewoon pijn heeft, en lekker graag bij papa en mama wilt zijn (gokje hoor).

9. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Ach jeetje :(

Hebben ze zijn oortjes ook even nagekeken op een ooronsteking? Dit komt meestal sávonds/snachts opzetten en overdag hebben ze nergens last van. Dan is het ook huilen met naar bed gaan want dan komt er druk op de oortjes :(

En geef je hem wel een paracetamolletje als hij zo huilt en koorts heeft?

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Tandjes? Hier hebben we vergelijkbare drama's gehad. Toen nog niet echt bulten op het tandvlees, maar we mochten niet aan het bovenkaakje/mondje komen: dat was 7 weken geleden en 2 weken geleden is tand 3 toen door gekomen, en inmiddels staat tand 4 op doorkomen: Thirza had hier dus blijkbaar erg last van de groei van de tandjes. Werd overigens door de HA bevestigd, want ook wij zijn toen voor de zekerheid maar even langs de huisartsenpost gegaan... :(

11. lieve sophie

lieve sophie Actief lid

Mar 3, 2009
    299
    0
    0
    Ik sluit me bij rozemarijke aan. Sophie wilde vorige week voor het eerst in 8 maanden tijd niet meer naar bed, krijzen en temperatuur tussen 38,3 en 39,7. Ook huisartsenpost gebeld moest extra drinken geven en als het na drie dagen niet over was terug bellen. Na drie dagen geen koorst meer wel veel huilen (=krijzen) Nu na een week gaat het beter en zijn er vier bultjes zichtbaar in tandvlees dus verwacht binnenkort eerste tanden.

Maar ik zou als ik me er niet lekker bij zou voelen altijd huisarts bellen en ook contact opnemen met kinderarts. Wij hebben voor sophie ook bij KA gelopen en kon altijd assisstente bellen.

Succes en hoop dat je mannetje snel de oude is

12. Angelique05

Angelique05 Actief lid

Jan 10, 2009
    189
    1
    18
    Female
    Moeder
    #12 Angelique05, Aug 4, 2009
    Last edited: Aug 4, 2009
    hallo allemaal, hier weer even een berichtje uit berkel, ondtussen gaat het sinds afgelopen zaterdag allemaal weer een heel stuk beter met onze kleine joey.
    We hebben ondertussen ook de bloeduitslagen en urine uitslagen van de dokter gekregen en dat was allemaal goed, wel wat er een griepvirus gevonden in zijn bloed, dus wellicht een combi van griep en tandjes ofzo, ik zie nog steeds niks hoor, maar goed, misschien komt het nog.

Gisteravond had hij ineens wel weer 38 graden, maar deed helemaal niet ziek aan ofzo, dus we zijn voor de zekerheid maar niet gaan wandelen gisteravond, maar vanmorgen was er weer niks meer aan de hand, dus gaan idee wat er allemaal rommelt in dat lichaam van onze kleine joey.
    Oja hij had gister ook 4 diaree luiers...

maar wil bij deze ook iedereen ff bedanken voor de tips en berichtjes. BEDANKT

dus het is spannend, maar ik hou jullie op de hoogte.

groetjes angelique

13. Writer

Writer Niet meer actief

diaree,koorst pijn huilen , klinkt erg als tandtjs doorkomen hoor , dat zal even duren tot het zichtbaar is denk ik ,,ik wist het toen ook niet , het kan 1 of 2 weken duren soms wel langer tot het tandtjes zichbaar zijn ,voor zekerheid tandenspul op smeren misschien? verlicht de pijn

sterkte xx

14. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    2,047
    46
    48
    friesland
    lijkt mij ook tandjes! Sterkte, dit zullen de laatsten niet zijn

Share This Page