Hoi meiden, Voor onze Maxi Cosi Cabriofix ben ik op zoek naar gordelbeschermers! Zoonlief heeft er in een onbewaakt ogenblik één weten kwijt te maken, vandaar Kleur maakt niet zoveel uit. Wie oh wie kan mij hieraan helpen? Verzendkosten worden uiteraard vergoed, en een vergoeding voor de beschermers is bespreekbaar Alvast bedankt!
http://csimg.koopkeus.nl/srv/NL/00003963120077926000one/T/340x340/C/FFFFFF/url/maxi-cosi-cabriofix-zomerhoes.jpg ik heb zulke beschermers als die roden alleen de onderkant weet niet zker of ik die heb groetjes en mijne zijn donker blauwe volgends mij: bedoekl je dat?
Oh echt?! Dat wist ik niet! Ik houd het in mn achterhoofd, mocht het via deze weg niet lukken. Bedankt voor de tip!
ik heb deze nog over , had m besteld maar uiteindelijk heb ik zelf een verkleiner en gordelbandjes gemaakt
Dat ziet er heel leuk uit, nikkie83! Wat betreft het setje dat je over hebt, denk ik alleen (als je het niet erg vindt) dat ik even de reactie van chan1990tal op mijn pb afwacht, wij hebben namelijk een groene maxi cosi en daar passen roze gordelbeschermers niet zo geweldig bij, haha! Die van haar zijn donkerblauw dacht ik. Ik heb trouwens geen naaimachine, anders had ik het wel zien zitten om ze zelf te maken... heb tenslotte alleen de beschermers voor de schoudergordels nodig Maar om dat nou met de hand in elkaar te gaan zetten, zie ik niet zo zitten!
Up! Chan1990tal, je hebt pb! (mocht iemand anders nog een setje gordelbeschermers over hebben, dan hoor ik het ook graag )