Quinny BUZZ op voorraad??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 18 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Wie weet welke babywinkel de Quinny BUZZ op voorraad heeft?

Wij hebben hem nog steeds niet gekocht en willen hem voor de bevalling binnen hebben!

Ik ga straks als die babyparken afbellen, maar ik dacht misschien weet iemand hier het al..

Groetjes! :)

2. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Volgens mij heb ik via marktplaats een advertentie gezien waar ze quinny's op voorraad hadden; weet niet of daar ook de buzz bij zat hoor maar je kunt altijd even kijken.
    Waarom heb je eigenlijk zo lang gewacht?

Succes.
    Silly

3. Niet meer actief

Ok, Silly...ga ik daar even kijken! Thanks voor de tip..

Tja, lang gewacht. Ik ben niet zo heel erg van het alles al 3 maanden van te voren klaar hebben...haha :)

Komt wel goed allemaal namelijk! Er is vast nog wel een winkel die hem heeft. Vrijdag gaan we hem halen, dan moet ik nog 4 weken voor de uitgerekende datum.

Tijd zat toch? ;)

4. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    oooh de quinny buzz, die is leuk he. Krijg hem ook, de papillon, die met dat limoen groen en dat felle blauw. mijn zus werkte bij maxi cosi en krijggt hem voor de inkoop prijs, scheelt een babykamer, haha.

Succes met zoeken, hoop dat je er nog een kunt krijgen voor je bent bevallen.

Knuf Juud

5. Niet meer actief

Thanks Juudje..

Hey, maar de papillon ? Die ken ik niet....is dat een nieuwe kleur ofzo?

Wij willen hem in de blue mist kleur, we weten nog niet wat het wordt en deze was dan nog het meest 'eenzijdig'. Plus ik vond het wel een mooie kleur.

6. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    dat zijn niet de standaard kleuren. Ik vond dat gevlamde blauw, rood, groen niet mooi. Maar als je naar een babywinkel gaat, dan staat ie er gewoon tussen. Ik vond het bovenal een blitse kleur voor een jongen en voor een meisje. Voordat ik kan wandelen is het weer mooi weer en dan vallen we tenminste op, haha.

Knuf Juud

7. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
  8. Niet meer actief

Oh nee ok, dan weet ik volgens mij al welke je bedoelt.
    Die had ik ook al gezien inderdaad.

Nee, ik vond die felle kleuren rood en blauw enzo ook niet mooi.
    Daarom willen we die lichtblauwe. Ik hou meer van rustige effen kleuren.

Maar goed, heb net Prenatal opgebeld en zij gaat kijken in welke winkels door heel het land ze ze nog op vooraad hebben. Daarna belt ze me terug.
    Ben benieuwd!

9. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    heb je wel op de site gekeken?? laat even weten wat je van mijn aanstaande kinderwagen, buggy en maxicosi vindt. hihi :oops: :oops:

knuf juud

10. Niet meer actief

Haha, ja heb alsnog even gekeken voor je... ;)

Ik vind hem wel de mooiste die van de topline's in de winkel staan. (je kunt hem volgens mij ook helemaal bestellen zoals jij hem wilt)

Maar weet je wat het is, zo als wagen is hij mooi, maar dat had ik ook met die andere en zelfs met die van mij...die bak die er op zit wordt al snel zo 'opzichtig'.
    Wat dat betreft hou ik dus van rustige effen kleuren, niet met teveel poespas. En dat vond ik het meest in de kleur blue mist reflection.
    Daarnaast ook moeilijk als je niet weet of het een jongetje of meisje wordt!

Maar sowieso vind ik die Quinny's echt de leukste, mooiste en stoerste wagentjes hoor! Kan niet wachten tot ik erachter loop...hahaha :)

11. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    ja krijg hem helemaal zo, haha.

Heb ook nog achter een zapp gestaan, die was ook echt leuk. echt een schatje, alleen kan daar de dreami bak niet op, alleen de buggy en maxi cosi. Ben zelf niet zo weg van de speedy.

Maar ons aanstaande onderstel ontvouwt zich automatisch, haha, leuk he.

Succes met het zoeken en ik hoor wel of je er een gevonden hebt.

Dikke knuf Juud

12. kaatje81

kaatje81 Actief lid

14 nov 2005
    137
    0
    0
    Groningen
    He wat leuk, wij gaan ook voor de quinny buzz misty blue, vond idd de andere kleuren niet zo mooi, rood wel, maar de mistyblue vonden wij ook het meest kunnen voor zowel een jongen als een meisje. We gaan hem in mei ergens bestellen.

Juudje, die jij bedoelt vonden we ook erg leuk, maar wij wilden idd ook iets rustigers.

13. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Wij hebben ook de Papillon gekocht :)
    En wat was ik daar blij mee.... De wagen had mijn hart al gestolen alleen de kleuren vond ik in het echt niet mooi dus ik zag mijn droom al in duigen vallen! En daar was vanaf maart de TopLine collectie, juich!
    Waar je al niet blij van wordt als zwangere :)

14. Niet meer actief

De mevrouw van de prenatal heeft net gebeld en ze hebben hem op voorraad. Met de dreami bak en de bijpassende maxi cosi.

Ze houden hem apart, en we gaan hem vrijdag dan ophalen.

:) :)

Ben blij!

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    nou das mazzel dat ie nog op voorraad is. wij willen ook de buzz voor onze kleine alleen wacht ik nog ff met kopen missschien wordt ie nog wel goedkoper wie weet.

16. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    ik weet dat dat niet zo is. Mijn zus werkt bij maxi cosi en de prijzen zijn per 1 april zelfs verhoogt.

knuf juud

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ach ja we zien het wel denk dat we zo eind mei eens gaan kijken ervoor of misschien nog wel later. we doen prijzen vergelijken het scheelt toch wel bij de een of de ander als is het maar 50 euro is toch weer meegenomen.

18. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Ik heb de buzz gekocht bij de prenatal met 20 procent korting... Halverwege mijn zwangerschap kreeg ik post vd prenatal dat ik 20 % korting kreeg op alles wat ik kocht, uitgezonderd de bugaboo en nog iets... Voor de klanten 3 - daagse. Dus heb ik de hele buzz gekocht, met maxi cosi en alles met 20 % korting. Werd een week later geleverd trouwens.

EDIT: Ik lees net ergens anders dat de klanten 3 daagse weer begint. Als je wij jonge ouders ontvangt krijg je als t goed is nog een briefkaart met 20 % korting. Dus misschien ff kijken of t ook weer op de buzz geldt?

19. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik neem ook de buzz.. alleen dan de Wagtail ... zag m op de 9maanden beurs, en vond m geweldig..!!

alleen hebben wij hem via de leverancier zelf... dus dat scheelt een paar centjes !! :D

20. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Dit is de prijs bij www.baby-kidsoutlet.nl en die hebben ze gewoon op voorraad.
    Ik weet alleen niet of de prijs inderdaad veel lager is dan in de winkels
    Het is wel incl. dreami, parasol, voetenzak en verzorgingstas.
    Hebben jullie meer betaald?

Artikelnummer: K03
    MODEL 2006

Quinny BUZZ

Met pneumatisch uitvouwsysteem.Omkeerbaar zitje.
    Compleet met dreami en parasol . Keus uit 6 kleuren.
    Met voetenzak

Bij ons prijs op aanvraag!

Goede Avond,
    Onze prijs is 549,-- euro,Topline kleuren 595,-- incl.verzorgingstas.
    Groeten,Ger 06-11111062

Deel Deze Pagina