je hebt eerst de dreami en maxi cosi, daarna heb je de buggy. Die kun je gebruiken tot je kindje 4?? is. Dus je doet er wel een tijdje mee.
hangt toch van het gewicht af?... het gaat tot een bepaald gewicht geloof ik... ik weet neit precies hoeveel
Heb zelf de Quinny Speedi SX gekocht (kleur legergroen). Vind de kleurtjes van de Buzz wel leuk maar toch een beetje opzichtig. Wilde wel perse een Quinny; vind dit mooie kinderwagen. Deze Speedi is ook modern en ik was helemaal weg van de kleur. Silly
Durft / wil niemand de prijzen van de wagen noemen en de winkel? Ik vindt het een leuk vergelijk om te kijken waar je het goedkoopst de wagen kunt kopen of waar je de meeste extra's krijgt.
Heb hem dus afgelopen vrijdag bij de prenatal in Amsterdam Zuid-Oost gehaald. Zo'n mazzel was het niet, want er waren wel meer vestigingen waar ze hem op vooraad hadden.. We hadden niet op korting gerekend en bij elkaar met maxi cosi en dreami bak is hij dan zo'n 700 euro...maar toen we daar waren bleek dat we 20% korting kregen...net als wat die andere moeder eerder schreef. Dat scheelt al zo gauw 140 euro....dat is best veel. We waren dan ook erg blij, voornamelijk mijn vriend die moest betalen...whahaa Ben trouwens helemaal verliefd op mijn kinderwagen, hij is echt heel erg mooi en hij rijdt zo lekker en licht!!
wij hebben ook de quiny buzz en die hebben we ook bij prenatal en deze was toen ook op voorraad! alleen wij wilden graag een rode reisbak erbij, maar vind het rood van de buzz niet zo super, dus hebben we nu een rode reisbak van de speedy erbij genomen en verder alles in zwart!
Wij hebben ook de Buzz gekocht, de Papillon en zelfs nog 20% korting gekregen. Niet slecht Levertijd van onze kinderwagen is echter 8 weken..