ik heb een vraagje als het goed is ben ik nu zes weken zwanger ik heb twee dagen bloedverlies en wat buikpijn aan een kant gehad en ben naar de gynecoloog geweest daar kreeg ik een inwendige echo en er was niets op te zien de gynecoloog zei of je bent minder lang zwanger dan je denkt of het is een miskraam zijn mijn hcg was laag dat kan ook twee verschillende betekenissen hebben of ik ben minder lang zwanger of een miskraam ik denk soms dat het een miskraam was maar aan de andere kant diep van binnen denk ik dat ik nog steeds zwanger ben zijn er dames waar het ook zo is verlopen en waren die mischien ook nog zwanger? of toch niet? groetjes angela
Meid wat balen dit zeg! Maar helaas is er met 6 weken al best wat te zien als je inderdaad zo lang zwanger bent (heb met mn eerste zwangerschap een echo met 6 weken gehad). Probeer wat rust te nemen nu, je kunt verder namelijk niets doen. Sterkte meid!
ja inderdaad kan je dan al wat zien maar de gynecoloog zei dat mischien de eisprong later zou kunnen zijn geweest en dan ben ik dus mischien pas een week of vier zwanger ik weet het niet hoor ben ontzettend duizelig maar dat kan natuurlijk ook een hele andere oorzaak hebben inderdaad geduld hebben groetjes angela
pffff dit is een hele moeilijke tijd voor je. Kan het me heel goed voorstellen. Meid, heel veel sterkte gewenst. En doe rustig aan. Meer kan je op dit moment echt niet doen. Sterkte. Liefs Daan
nou meid dat is balen die onzekerhied. Ik hooop dat je gewoon minder ver zwanger ebtn er dat er daarom niks te zien was. Sterkte meid
badankt meiden voor jullie steun en lieve woorden dat doet me wel goed ik doe het momenteel inderdaad maar een beetje rustig aan maar ik moet wel zeggen dat ik op springen sta want jee wat is dat wachten toch vervelend maar ja nog een nachie en dan zal er vast meer duidelijkheid zijn groetjes angela
Getver, wat een onzekerheid, dat lijkt me heel moeilijk! Ik kan je helaas niet geruststellen, want ik heb hier zelf geen ervaring mee. Heel veel sterkte in de komende tijd! Groetjes, Anakin.
hoi angela, ik wil je ook hele veel sterkte wensen. hopelijk brengt morgen meer duidelijkheid. ik denk aan je! knuffel.
hallo dames lief dat jullie met me meeleven ik heb net de uitslag van het bloed en die is een heel klein beetje gestegen donderdag was ie 18 en vrijdag 24 nu moet ik woensdag weer prikken het is me dus nog niet helemaal duidelijk maar ineens heb ik er wel een heel goed gevoel over de waarde van het hcg stijgt natuurlijk niet voor niets en ik denk als het een miskraam is dan was ie gaan dalen ik heb mijn vraag aan de verloskundige gesteld en nu wacht ik wat ze daarvan zegt en of ze mijn vermoeden zal bevestigen jee ik moet wel zeggen dat ik me nu al een stuk vrolijker voel ik heb nu echt de hoop dat het goed zit en dat het gewoon een jonge zwangerschap is die nog niet op de echo te zien was groetjes angela
fijn dat die waarde in ieder geval gestegen is. hopelijk kan de verloskundige het goede nieuws bevestigen.
ja dat hoopt ik dus ook maar die zegt dat ze dat eigelijk ook niet weet want daar heeft ze nooit mee te maken is ook logish he maar ja ze zegt ook wel van ja het lijkt mij ook wel goed dat je waarde iets is gestegen dus ben eigelijk nog niets wijzer maar ik houd de moed erin me waarde stijgt en ben nog steeds erg duizelig dat had ik ook voor dat ik wist dat ik zwanger was en ook wat misselijk en braakneigingen sorry voor de vieze praat maar kortom ik heb er ineens een heel goed gevoel eigelijk over groetjes angela
Hoi Angela, Wat fijn dat je gevoel goed is, dat zegt vaak ook al heel veel en positiviteit maakt het wachten op zekerheid draaglijker toch? Dat je waarde gestegen is, is wel erg hoopvol trouwens! Hopelijk zit het inderdaad allemaal goed en krijg je snel goed nieuws. Ik leef met je mee en ben dan ook erg benieuwd! Groetjes, Anakin. En oh ja, ik ben inderdaad overtijd, maar zeker te weten niet zwanger! Ik heb namelijk vanaf mijn curretage gerekend en het kan wel een week of 6 duren voor je dan weer ongesteld wordt. En ik heb wel wat gerommeld met mijn mannie, maar met voorbehoedmiddel, dus zeker te weten niet zwanger! Zodra mijn cyclus weer normaal is, gaan we er weer voor, dus hopelijk staat mijn banner over een paar weken weer overtijd!