Wij hebben de Mura 3 en ik zou hem zo weer kopen! Ik vond hem fijner en wendbaarder dan de 4, en onstabiel is hij zeer zeker niet. Wat ik er zo fijn aan vind, zijn de luchtbanden! Achter en voor een dubbel wiel, ook met luchtbanden. Die kleine wieltjes vind ik niet prettig.
Ik heb de Mutsy 4-Rider en ben echt enorm tevreden. Als je de wielen eraan laat klapt hij idd niet heel klein in, maar ik krijg hem wel met wandelwagenzit achterin mijn Peugeot 206 als ik er 1 wiel afhaal. Toen Nick nog in de MC lag, lag standaard mijn achterbank plat en schoof ik hem helemaal zo achterin. Laatst ging ik met mijn auto naar mijn ouders en heb toen alle wielen eraf gehaald waardoor het frame heel plat wordt. Toen pasten de wandelwagenzit, de buggy, de luiertas, de weekendtas en mijn rugzak er ook nog gewoon bij en zo groot is mijn kofferbak toch niet. Bovendien is hij zeer wendbaar, draait helemaal om zijn as en is heel licht in het besturen. Ik heb niet de luchtbanden omdat ik bang was voor lekke banden. Er werd gezegd dat bij deze banden de banden sneller slijten, maar na een jaar hoef ik ze echt nog niet te vervangen.
Wij hebben de Mutsy4Rider. Prima wagen, wat ons betreft. Erg wendbaar, maar dat zijn de meeste wagens wel tegenwoordig. De twee voorste wielen zijn zwenkwielen, maar je kunt ze vastzetten. We gebruiken het niet heel vaak, maar soms is het wel handig. Bijvoorbeeld omdat je de wagen even wilt trekken ipv duwen omdat de zon anders in het gezicht van je kind schijnt. De reiswieg is wat hoger dan bij bepaalde andere merken. Dat vind ik ook prettig. Wat ik verder fijn vindt aan deze wagen is dat de wandelwagen helemaal plat kan. Ons zoontje kan er op deze manier nog steeds heerlijk in slapen. En hij kan twee kanten op kijken. Nu nog naar ons, straks als hij wat ouder is kan hij lekker naar voren kijken. Ik vond het inklappen in eerste instantie niet zo makkelijk. Ik was te voorzichtig. Maar toen ik eenmaal doorhad dat het best iets "feller" mocht, lukte het probleemloos.