Ik zoek een autostoel voor in de maxicosi of in een wipstoel. Ik wil perse niet dat het een wrapper of voetenzak is, maar echt een slaapzak en dan met zo'n gat voor de riem tussen de beentjes door zeg maar. Welke is fijn? Ik meen dat lodger zoiets wel heeft, maar meestal is lodger prijzig. Waar kan ik zoiets kopen? En betaalbaar?
Hihi denk dat je een slaapzak voor in de maxicosi bedoeld en niet een autostoel (je eerste zin) sorry vond ik grappig Maar ik had er één van isimini. Super fijn ding en lekker warm! Kon zelfs zonder jasje erin leggen dus ideaal!
Ik heb er een van de hema, is 4 seizoenen en geloof 20 euro. Met afritsbare mouwen. Ik vind hem heel fijn en gebruik hem wekelijks!
Little compagny heeft er ook wel 1, vier seizoenen, maar is wek duurder dan Hema/ prenatal..... Maar keuze genoeg dus!
Ik heb op de site van hema gekeken, maar zie wel babyslaapzakken, maar niet met gat... En de isimini op babydump heeft ook geen gat....
Hier ook een slaapzak zonder gat, gaat prima! Heb er ook een van little company maar gebruik t gat niet, gordel tussen de benen en klaar. Je kunt ook nog alleen de benen uit de zak halen wanneer ze een pyamabroek dragen, ben je ook klaar. Dat doe ik ook wanneer ze heel vroeg in de ochtend in de kinderstoel zitten, lekker warm!
Omdat mijn dochter slaapt in een reflux ophanging. Ze slaapt er dus de hele nacht in. En met dit systeem krijg ik het niet over een slaapzak heen.