tandem/ duowagen VS meerijplankje / stoeltje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door eigenwijsje, 21 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eigenwijsje

24 jan 2008
    58
    0
    0
    ik zit in een dubio
    wat is het handigste als er een baby geboren wordt en er zit 2 jaar tussen of minder.

ik wandel niet veel, het gaat eigelijk om het vervoer in de winkels ( stad)

van bugaboo zijn er plankjes waar je een stoeltje van maakt, iemand daar ervaring mee?

2. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    denk dat het veel uitmaakt hoe goed de oudste dan kan lopen. En houd er rekening mee dat ze als ze zelf kunnen lopen ook wel eens de verkeerde kant opwillen :D

meerijdplankje moeten ze misschien wel lang op staan. Dan zou ik bij wat kleinere kinderen eerder kiezen voor zo'n stoeltje of toch dubbele wagen

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    wij hebben gekozen voor een tandemwagen zie het niet zitten om elke keer achter mijn zoontje aan te moeten en denk niet dat ie tegen die tijd netjes blijft staan op het plankje.

4. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Wij wandelen juist heel veel dus wij hebben een duowagen gekocht. Nou ja, afgelopen woensdag besteld. Ik zou echt niet gemakkelijk zonder kunnen.

Zo'n plankje vind ik persoonlijk niets. Ik loop er zelf steeds tegenaan te schoppen en no way dat Jarissa van anderhalf daar braaf op blijft staan natuurlijk. Daar is ze nog veel te klein voor.

Als ik geen duowagen zou kopen, zou ik de kleine in een draagdoek doen en Jarissa gewoon in haar eigen wagen. Zal ik in de praktijk ook nog wel doen maar ik wil er toch een duowagen bij hebben.

Deel Deze Pagina