babykamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door abbey, 30 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. abbey

abbey Actief lid

23 aug 2007
    466
    0
    16
    Hallo Allemaal,

Ik heb totaal geen inspiratie voor de kinderkamer.. heeft iemand vanjullie handige tips? Of websites waar ik die op kan doen.. Het moet een neutrale kamer worden omdat we niet weten wat het gaat worden.. maar wel vrolijk.. :oops: :oops:

Edit moderator: Ik heb je vraag verplaatst. Graag goed kijken waar je iets plaatst.

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Oh, lastig hè? Wij zaten ook maar te dubben over wat we zouden doen. Uiteindelijk hebben we alles wit (muren, meubeltjes) en doen we de aankleding in vrolijke kleuren (limegroen, blauw, roze) en we hangen een grote batik (geverfde doek uit Maleisie) op, om het een beetje 'anders dan anders' te maken. Met knuffels, linnengoed etc kun je best veel vrolijke tinten toevoegen en door het wit blijft het wel heel neutraal.

succes!

3. abbey

abbey Actief lid

23 aug 2007
    466
    0
    16
    jah idd.. misschien een muurschildering ofzo... maar wij hebben idd ook gebroken wit op de muren.. dus moeten maar ff kijken... accesoires doen een hele boel :)

4. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    wij willen witte strakke meubeltjes, 1 kleine muur antreciet verven en verder oranje en witte assecoires. witten gordijnen en waarschijnlijk oranje rol gordijntjes.
    verder misschien op 1 lange muur een streep antreciet of zo.. maar daar zijn we nog niet uit. we hebben gelukkig ook nog ff

5. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Wij maken 2 van de 4 muren lime-groen, hebben witte meubeltjes.
    Wil op een van de witte muren een grote en een kleine vlinder schilderen (als het kan van sjabloon) en ook op zoek naar veel gekleurde accessoires.

Voor inspiratie kun je kijken naar babykamertjes bij winkels, zoals een grote prenatal bijvoorbeeld. Daar zie je ze uitgewerkt, en zo krijg je vast wel ideeen hoe jij het wil en hoe juist niet! Ook op internet kun je dat goed vinden;)

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.829
    3.353
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    of kijk eens bij het topic: show je babykamer :) daar komen vast ook heel wat ideetjes voorbij?
    En als je wil weten waar iemand iets gehaald heeft, of iets gedaan, stuur je gewoon een pbtje ;)

7. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    een goede vriendin van me is zwanger van een meisje, maar heeft een 'unisex' babykamer, en erg leuk!

1 muur is appeltjesgroen, de rest wit/creme. de meubeltjes ook wit. ze heeft een limegroene klamboe hangen boven het bedje, en heeft pluche dierenkoppen (van Bibir) aan de muur gehangen. ziet er heel gezellig, vrolijk en fris uit!

succes met aankleden van jouw babykamer! :)

Deel Deze Pagina