Ik heb een quinny zapp gekocht op MP .Alleen ik moet vreselijk veel kracht zetten om de buggy in te klappen.En als ik hem dan ingeklapt heb,wil hij bijna nooit vastklikken.Dus als ik hem dan oppak valt hij weer open...Heb al vanalles geprobeerd,ook kruipolie.Heb ik nou een misskoop of doe ik iets niet goed?
ik heb er ook een, en die gaat erg soepel open en dicht. om hem weer open te doen, moet ik toch echt 2 knoppen tegelijkertijd indrukken... dus openvallen doet hij niet. Misschien terug naar de verkoper (ook al is het van marktplaats)
Het inklappen gaat bij mij ook erg soepel en uitvouwen in principe ook al gaat het glijden over de stang wat stroef maar met een olie doet hij het weer prima. Als hij ingeklapt is is hij ook echt dichtgeklikt en gaat hij niet meer open. Ben bang dat je wel een beetje een miskoop hebt gedaan. Ik zou hem inderdaad terugbrengen ookal is hij via MP. Als de beveiligingen nl opengaan als hij is ingeklapt weet ik niet of hij nog zo veilig is als je je kindje erin zet.
Bedankt dames.De verkoper woont helaas te ver weg,en reageert(hoe verrasend)niet op mail.Ik ben vandaag even naar de prenatal gegaan,en daar hebben ze hem kosteloos nagekeken en...hij doet het weer!!Echt super service.....En dames bedankt voor het meedenken!