voor de korte riempjes krijg je van Quinny gratis verlengers, moet je viua hun site die vraag stellen. Ik vind het ook een onding, het voorwiel is heel irritant, draait steeds en hij piept. en ook de weinig ruimte... Heb spijt dat ik mijn quinny fashion verkocht heb, die reed geweldig en veel stabieler.
Ik ben heel tevreden over de Buzz (heb model 2007) Klapt super makkelijk in en uit!Rijd heerlijk en ik zet m zo in de kofferbak en hij ziet er stoer uit! Je hebt tocg ook zo'n veiligheidsstang voor als de kindjes groter zijn?Dan hoef je m niet meer in de gordels te zetten hoor!Die kun je er dan afhalen!
Nou, we zijn er uit, hoor! We hebben het model van 2008 besteld. Na veel rondneuzen op internet kwamen we erachter dat de meeste klachten bij de modellen van 2006 of eerder hoorden. Aan de meeste klachten is gewerkt en zijn er vanaf 2007 dingen aan de wagen veranderd. We hebben hem getest in de winkel en waren superenthousiast. Ik ben echt enorm blij!
Ik heb ook Quinny 2007, ben heel blij mee! Ik verheug me al om te gebruiken, ik heb die voor gekozen omdat ik dolgraag wil dat me kindje voor me kijkt zodat ik kan communiceren ivm mijn gehoor beperkingen. Ik heb voor 2hands gekozen, ik vind hem toch ideaal! Iemand zei dat die wiel piept? Nou je kan een busje spul speciaal voor ijzer voor deurknoppen, fietsketting enzovoort gebruiken voor wielen.
wij hadden ook een quinny buzz, na vier keer terug te zijn geweest naar de fabrikant i.v.m. een wiel-probleem hebben we hem omgerolen voor een bugaboo, en wou dat we dat veel eerder hadden gedaan, groetjes lief