chicco draagzak

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door tweety, 28 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    wie heeft er ervaring met deze draagzak en vanaf wanneer mag je deze gaan gebruiken?

2. Ik heb deze vooral in het begin gebruikt bij de kleine van mij omdat we op de levering van haar kinderwagen moesten wachten...vond hem goed zijn werk doen en alles. Heb hem niet meer gebruikt doordat ik het een beetje eng vond,de neusje van de kleine kwam telkens tussen :(

volgens mij mag je dit vanaf de geboorte gebruiken.

3. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    even dit topic goed in de gaten houden, want wij willen ook zp'n zak kopen. vind het zonde geld als hij niet voldoet zeg maar.

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    op het moment is ie in de aanbieding bij de v&d prijzen circus.

5. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.827
    4.057
    113
    Ik heb een draagzak van chicco en volgens mij mag die vanaf de geboorte gebruikt worden. Ik weet dat er op wehkamp een beschrijving bijstaat over wanneer je de zak mag gebruiken.

6. Maar ik moet wel toegeven dat ik hem snel heb weggegeven omdat het zo'n last was voor mijn rug..had er zoveel pijn van.

PS. op de haagsche markt is hij te koop voor 25 euro! Mocht je in de buurt zijn :)

7. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    Je mag de draagzak pas vanaf twee maanden gebruiken(heb even op de doos gekeken) volgens mij is dat i.v.m. het hoofdje,

groetjes lief

Deel Deze Pagina