Luieruitslag (tip)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kalush, 18 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Weet niet of jullie al een wondermiddel hebben om luieruitslag te voorkomen en te behandelen maar ik gebruik nu Bepanthen (zalf) en de luieruitslag is meteen weg.
    Geen rode billetjes meer!

Ik heb al veel andere dingen geprobeerd, zoals sudocreame of zinkzalf..
    Niets dat echt hielp..
    En nu gebruik ik dit 2 dagen en het bevalt echt super goed!

Wilde ik even kwijt!
    Groetjes Kalush

2. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    O, ik gebruik vanaf het begin sudocreme, maar hij heeft nog nooit luieruitslag gehad.(even afkloppen...)

3. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Ik gebruik eigenlijk nooit iets, Esmee heeft het ook nog nooit gehad. Je moet toch pas wat gebruiken als er uitslag is? De kraamhulp heeft me dit verteld? Of gebruiken jullie het preventief..

4. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik preventief tegen smetplekjes, omdat hij zoveel plooitjes heeft.

5. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    die tip kreeg ik ook al van mijn kraamverzorgster..is echt supercreme ja! je kunt het ook, zoals ik heb gedaan, voor tepelkloven gebruiken, en die verdwijnen dan echt supersnel!
    Bij mij was indy in het zieknhuis helemaal verkeerd aangelegd en met het gevolg dat ik dus kloven had...met deze creme is het echt supersnel overgegaan! Ik heb het trouwens bij haar ook nog nooit gebruikt...gebruik het dus niet preventief ga pas iets smeren als ze echt uitslag krijgt.

6. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    romeè had ook luieruitslag en ik ben ook bepanthen gaan gebruiken en hielp echt super was zo weg, ipv sudocreme die maakte het alleen maar erger en erger.

kuzz anita

7. Dapi

Dapi Lid

22 mei 2006
    99
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik gebruik gewoon faseline, volgens mijn kraamhulp was dat erg fijn.
    Djaro heeft gelukkig bijna geen last. Voor hem werkt faseline prima.

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Rick heeft er bijna nooit geen last van, maar toen hij het laatst eens zou erg had dat zijn billetjes er stuk van waren (hij had voor het eerst granen gegeten), toen hielp het wel goed!

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    bij mijn dochter hielp sudocreme, en maizena.

en tot nu toe geen rode billen, maar ik heb hier ook bepanthen, gekregen van de kraamhulp en de eerste week had hij door de vele ontlasting kleine kloofjes en dat hielp heel goed

10. Pam

Pam Actief lid

14 aug 2006
    275
    0
    0
    Mijn dochter heeft heel vaak last van kapotte billen, ik had van alles geprobeerd en toen kwam ik onze wondermiddel tegen.

Weleda Calendula Billenbalsem! Tube kost wel 7,40 ofzoiets maar voor ons is het heilig! Na 1 verschoning zie je al duidelijk verschil..

11. robentes

robentes Actief lid

25 okt 2006
    109
    0
    16
    Ja Weleda billenbalsem is super! En de andere tube van Weleda, bodycreme, is ook heel fijn!
    Al heb ik in de eerste weken ook heel vaak bepanthen gebruikt voor tepelkloven, dat werkte fantastisch. Joris heeft al een tijdje wat uitslag op zijn gezichtje, heel droog huidje. Sinds twee dagen smeer ik twee keer per dag een dun laagje Bepanthen op zijn gezichtje en het ziet en voelt al stukken beter! Superspul!

12. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik smeer ook niet preventief hoor, alleen als ik weer wat rode billetjes zie.
    Eliza krijgt nu wat ander eten en poept nu heel erg vaak.
    En ze huilt dan niet, dus ze ligt er wel eens in te slapen.
    Na het gebruik van dit spul zijn de rode plekken weg..
    Had al vanalles geprobeerd, maar kreeg niet het idee dat het wat hielp.

Het spul is ook niet super duur, 5 euro per tube meende ik.

Groetjes Kalush

13. safian78

safian78 Actief lid

26 jan 2006
    428
    0
    0
    Ik gebruik niets, als het nodig mocht zijn weet ik nu wat we moeten gebruiken....

14. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik gebruik nu voor Tim op zijn kapotte billetjes , pure zinkzalf..
    Is echt meteen na 2 verschoningen te zien dat het minderd wordt. Zijn kontje was echt vuur en vuurrood.. en bloedde op sommige plekjes ook.... nu met de zinkzalf is het al een stuk minder.

15. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

12 okt 2005
    666
    0
    0
    Ik gebruik altijd maizena zodra ik zie dat dr billetjes weer kapot gaan gooi ik er wat op meestal kan ik het zo voorkomen. verder doe ik er niks tegen.

Deel Deze Pagina