hey meiden! Ik bied hier aan: Mooie Sparta Amazone Mamafiets Omdat ik te weinig fiets en het zonde vind dat deze mooie ( dure) fiets in de schuur blijft staan bied ik hem hier te koop aan! stuur-omklap begrenzer ( d.m.v. een veer) bobike voorzitje + windscherm 'new look' fietstassen 4 versnellingen ( nexus) extra breed stuur lage instap elektrisch achterlicht dubbele standaard ( nix/niemand nodig om de fiets vast te houden als je je kids erop zet! ) axa slot bij interesse even mailen naar: ilona_raalte@live.nl
hij is van 2004 en biedingen vanaf 325 euro neem ik serieus heb de advertentie ook op MP staan http://link.marktplaats.nl/226298419 (ik heb hem gekocht toen ik zwanger was van mn oudste en hij is denk ik max. 5 x per jaar gebruikt de fiets was keiduur en is nog in goede staat
het frame is 75 cm (tot aan waar de zadelpin ingaat) en ik ben rond de 1.70 hij was voor mij prima....
dat is vanaf de grond gemeten neem ik aan Maar ik ben 186, dus de fiets is helaas te klein voor mij in de lounge was trouwens ook iemand op zoek naar een mamafiets. Succes met de verkoop. ik vind het jammer dat het niks voor mij is, was een mooie koop geweest..
mijn vriend fietste er heel af en toe ook wel eens op,die zetten het zadel dan hoger,hij is 1,84.... je mag altijd een x komen kijken hoor