hallo allemaal. ik ging vandaag ff langs mijn ouders en die waren een kast aan het opruimen. toen hadden ze kleertjes gevonden die ik en mijn zus hebben aangehad. de meeste gewoon gekocht maar ook gemaakt door mijn beide oma's en mijn vader. nou vroeg mijn moeder of ik ze wilde hebben, natuurlijk wil ik die. we hebben niemand verteld dat we 'bezig' zijn maar waarschijnlijk hebben ze het wel door. het is zo leuk om die kleertjes te zien ik ken ze natuurlijk alleen van foto's.
Leuk zeg, dat ze dat nog hebben! Ik heb maar een paar kleertjes van mezelf van vroeger, omdat mijn babypoppen die altijd aanhadden Is het niet vreselijk ouderwets?! Haha!
haha nee het meeste is niet ouderwets zoals gebreide truitjes en een heel leuk jurkje. mijn ouders hebben ook de box, de kinderstoel en de wieg bewaard. de kinderen van mijn zus hebben al in de box en kinderstoel gezeten maar ik heb de wieg gereserveerd
Hoi hoi Mijn schoonouders zijn vandaag op visite (omdat we de babykamer en kinderwagen gingen bestellen) en ze kwam met wat oude dingen van mijn man. Ouwe slabbertjes, katoenen luiers, babydeken en een leuke ouwe placemat waarbij er een kleine zakje aanzit voor de bestek. Best wel grappig allemaal. Ik ga ze zeker allemaal gebruiken, ze zijn nog een goede staat. Groetjes Sal
O wat enorm leuk zeg!! Ik weet toevallig dat mijn ouders ook nog kleertjes hebben bewaard, de echt mooie en speciale. Leuk Liefs Sinnamon
ik heb ook nog een hele boel kleertjes (bija alles) van mij zelf en er zitten nog hele mooie dingen bij dus waarom zou ik ze dan niet gaan gebruiken liefs samantha