Cadeau goede vriendin

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Loth, 3 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Een goede vriendin is afgelopen week bevallen van een zoon. Het is haar eerste. Zaterdag gaan we hem bewonderen.

Wat vond jij nou een leuk kraamcadeau? Wat is leuk om te kopen? Budget maximaal €50,00, maar dat is echt de max!

2. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Een bon van een leuke internetwinkel of Prenatal, ik weet het; het is misschien saai om te geven, maar je hebt er echt het meeste aan....
    Je kunt de bon ook leuk inpakken of in een ballon doen enz...

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Wil je echt iets leuks kopen? Vraag haar dan wat ze wil hebben! Ik ben altijd erg blij als mensen me vragen wat ik wil want dan krijg ik iets waar ik echt heel blij mee ben!

4. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Waar ik heel blij mee was is een babycape met zijn naam in geborduurd!

5. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ja vragen wat of een cadeaubon,ik moet nog even en een vriendin van mij vroeg een lijstje te maken met wat ik wou of kon gebruiken budget is 50 euro

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik heb van m'n peettante het geboortekaartje ingelijst gekregen bij een lijstemaker. Was ik heel blij mee!

7. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een gepersonaliseerd cadeautje met de naam en evt. geboortedatum erop, bijv. lakentje voor in de kinderwagen of de wieg/ledikant of een badcape. Gepersonaliseerde kleertjes zijn ook leuk of het geboortekaartje op canvas of op een andere leuke manier iets met het geboortekaartje.

8. 1988

1988 Niet meer actief

ik heb van een vriendin het geboorte kaartje op een tegeltje gehad ook een heel mooi cadeau !

je kan dit dus ook op canvas laten drukken bij herrinering op linnen is het niet zo duur! nog geen 50 euro !!

dan heb je wel een super cadeau!

en anders een kadobon heel erg leuk ingepakt!

9. monedoos

monedoos Actief lid

12 mrt 2011
    261
    0
    0
    utrecht
    Absoluut gewoon vragen wat ze wil hebben ! Niks zo erg als iets geven waar niemand wat aan heeft. Wij hebben zelf via internet een lijstje opgesteld zodat het bezoek straks iets kan uitkiezen en niet met "troep" aan komt zetten.

10. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de tips!

11. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Ik heb mijn beste vriendinnetje een geboorteboom gegeven, die kun je via internet kopen (Tante Perenboom). De boom kan ze planten in de tuin en zal meegroeien met de kleine, vond het wel iets symbolisch hebben!

12. Poppe

Poppe Bekend lid

3 dec 2009
    504
    0
    0
    Rotterdam
    Een van mijn favorietere cadeaus was een wikkeldeken van Snoozebaby.

13. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Ik kreeg een fotolijstje in de vorm van een kasteeltje, helemaal roze met glittertjes enzo.. Waar dan elke maand een fotootje in kan tot 1 jaar..
    Vond ik erg leuk (maar goed niet echt voor een jongen natuurlijk ;)) haha

Heb een kookboek van AH gekregen met recepten vanaf 6 maanden, vond ik ook leuk. Dacht eerst even "Hmm...okee" maar nu ze richting de 6 maanden gaat staan er toch wel hele leuke ideeen in..

Vond vooral dit soort kadootjes die niet zo standaard zijn als kleertjes het leukst.

Deel Deze Pagina